معاون اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین:
معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ویژه پایه هفتم و پایه دهم متوسطه ابلاغ شد.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۸ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سعید پاینبرد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: ثبت‌نام اینترنتی داوطلبان از روز دوشنبه 25 بهمن ماه جاری آغاز و تا روز سه شنبه سوم اسفند ماه ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند با ورود به آدرس اینترنتی «http://azmoon.Medu.ir» نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند و همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت راهنمای ثبت‌نام، مهلت ثبت‌نام، زمان توزیع کارت و تاریخ برگزاری آزمون به این سایت مراجعه کنند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان ویژه پایه هفتم و دهم دوره متوسطه استان است و آزمون ورودی پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان هم در روز پنج شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 96 و پایه دهم در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال آینده در استان به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

پاینبرد تصریح کرد: منابع امتحانی برای داوطلبان پایه هفتم شامل استعداد تحلیلی، قرآن و تعلیمات دینی و اخلاق، فارسی، مطالعات اجتماعی، تفکر و پژوهش، علوم تجربی و ریاضی بوده و برای پایه دهم شامل استعداد تحلیلی، قرآن و معارف اسلامی، زبان و ادبیات اسلامی، مطالعات اجتماعی، علوم تجربی و ریاضیات است.

این مسؤول اضافه کرد: مبلغ ثبت‌نام 165 هزار ریال است که از طریق درگاه اینترنتی سامانه ثبت‌نام توسط داوطلبان پرداخت می‌شود.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: سهمیه ورودی پسران برای پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان شامل 16 نفر رشته ریاضی، 16 نفر رشته تجربی و 20 نفر رشته انسانی بوده که این تعداد برای دختران بوده و همچنین سهمیه ورودی پسران برای پایه هفتم مدارس استعدادهای درخشان 120 نفر و برای دختران هم منوال بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار