فرماندار ایلام؛
فرماندار ایلام گفت : تمامی دستگاه های عضو مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با حوادث احتمالی بارش باران و برف در حالت آماده باش قرار دارند.
کد خبر: ۳۷۶۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 12 February 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ معروف بسطامی روز یکشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان از آمادگی کامل دستگاه های اجرایی برای مقابله با حوادث و مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی های پیش رو خبر داد .


وی با ذکر اینکه طبق اخطاریه اداره کل هواشناسی استان سامانه بارشی قوی عصر امروز وارد آسمان ایلام می شود افزود: بر اساس اعلام اداره کل، با ورود و فعالیت این سامانه بارشی در بیشتر نقاط استان و شهر ایلام احتمال آبگرفتگی معابر و سیلاب وجود دارد.

بسطامی خواستار استفاده حداکثری از امکانات موجود و اتخاذ بهترین تصمیم در شرایط بحرانی شد و گفت: بخشداران، شهرداران و همه اعضای مدیریت بحران شهرستان ایلام اخطارهای لازم به حاشیه نشینان و مناطق مسکونی پائین دست و حریم رودخانه‌ها را ارائه دهند.

بر اساس پیش بینی های اداره کل هوشناسی ایلام، سامانه بارشی قوی عصر امروز یکشنبه آسمان استان بویژه نواحی حوزه جنوبی استان را در بر خواهد گرفت و تا اواخر هفته جاری در آسمان استان فعال خواهد بود.

پیش بینی ها نشان می دهد این سامانه بارشی به شکل باران همراه با رعد و برق است و در نواحی سردسیر و ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود و در گردنه ها نیز مه گرفتگی شکل می گیرد./م

برچسب ها: تابناک ایلام
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار