با بارش برف
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: برای امروز شنبه بیست و سوم بهمن ماه سال جاری با گذر امواج کم دامنه از منطقه افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق بارش برف و باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۷۵۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: برای امروز شنبه بیست و سوم بهمن ماه سال جاری با گذر امواج کم دامنه از منطقه افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق بارش برف و باران پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای یکشنبه بیست و چهارم  و دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری منطقه تحت تأثیر سامانه بارشی فعال قرار دارد که پیامد آن بارش برف و باران که عمدتاً به صورت برف و گاهی وزش باد نسبتاً شدید شمالی است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: در مناطق کوهستانی و سردسیر هم بارش برف و پدیده مه برای روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود و میزان بارش برای روز دوشنبه بیست و پنجم بهمن ماه سال جاری شدت پیدا می‌کند.

بهارونداحمدی تصریح کرد: در روزهای آینده با توجه به بارش برف لغزندگی جاده‌ها و همچنین در مناطق کوهستانی و سردسیر پدیده مه و کاهش دید افقی و احتمال پدیده کولاک پیش‌بینی می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برای کاهش مشکلات ناشی از بارش برف فراهم کردن تمام تمهیدات لازم به ویژه هنگام تردد در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با اشاره به کمینه و بیشینه دمای این استان در 24 گذشته یادآور شد: شهرستان آوج و شهر کوهین با منفی 6 درجه سردترین و شهرستان آبیک با مثبت 10 درجه سانتی‌گراد گرمترین مناطق این استان بودند.

بهارونداحمدی با بیان اینکه دمای شهر قزوین هم در 24 ساعت گذشته بین منفی پنج درجه و مثبت 10 درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است، مطرح کرد: برای امشب کمینه و بیشینه دمای شهر قزوین به ترتیب منفی چهار درجه و مثبت چهار درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار