طی مراسمی و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر 5 حلقه چاه در استان قزوین با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۵۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، طی مراسمی و به مناسبت ایام‌الله دهه فجر پنج حلقه چاه با حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی صبح امروز به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت‌های بالایی در تمام عرصه‌ها است، اظهار داشت: چاه‌های قزوین 24 ساعته در حال فعالیت بوده و اما کارکرد استاندارد آن 15 ساعت در روز است.

احمد هجران‌فر افزود: بودجه 26 کیلومتر خط لوله‌کشی در سفر رئیس جمهور به استان قزوین تأمین و برای این پروژه‌ها پیمانکار مشخص شده است که امیدواریم این اقدامات با توان و قدرت بالایی به پیش رود.

وی عنوان کرد: 20 حلقه چاه در شرق قزوین حفر شده که بهره‌برداری از چهار چاه آغاز و 16 حلقه دیگر چاه باقی مانده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با بیان اینکه دو مخزن آب در شرق قزوین احداث شده است، اضافه کرد: این مخازن با ظرفیت 30 هزار متر مکعب است.

هجران‌فر یادآور شد: به صورت آنلاین می‌توان اطلاعات پمپ‌ها را رصد کرد چراکه قابلیت کنترل از راه دور را دارد تا نیاز موجود شهر قزوین را تأمین کند.

گفتنی است در این مراسم بهره‌برداری از پنج حلقه چاه، بهره‌برداری از چاه شماره چهار قدیم چوبیندر در عمق 200 متری با میزان آب‌دهی 25 لیتر بر ثانیه با هزینه 250 میلیون تومانی و بهره‌برداری از چاه شماره یک مهدی‌آباد با عمق 220 متر و میزان آب دهی 35 لیتر بر ثانیه با هزینه 270 میلیون تومان صورت گرفت.

همچنین بهره‌برداری از چاه اسماعیل‌آباد با عمق 220 متر و میزان آب‌دهی 40 لیتر برثانیه با هزینه 600 میلیون تومان، چاه شماره یک ارنجک با عمق 220 متر و میزان آب‌دهی 60 لیتر بر ثانیه  با هزینه 400 میلیون تومان و بهره‌برداری از چاه شهرک دانش با عمق 200 متر و میزان آب‌دهی 15 لیتر بر ثانیه با هزینه 300 میلیون تومان از دیگر چاه‌های افتتاح شده امروز بود که با حضور مسؤولان صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار