امام جمعه آمل گفت: سد هراز در معرض دپوی زباله است و امیدواریم با رفع مشکل زباله، این سد نیز رهایی یابد.
کد خبر: ۳۷۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 08 February 2017
 ایسنا، حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی، امام جمعه آمل در آیین افتتاح هفت پروژه شهرداری آمل که با حضور استاندار مازندران در این شهر برگزار شد، اظهار کرد: بدون مردم خدمت‌رسانی معنایی ندارد.
 
امام جمعه آمل با تاکید بر اینکه آمل مهد وحدت و همدلی است، افزود: مسئولان در بودجه سال 96 شهرستان آمل توجه ویژه‌ای داشته باشند و درباره زباله نیز تصمیم جدی بگیرند. تمامی مسئولان از بخش‌های مختلف شهر آمل با وحدت، همدلی، نشاط و شادابی در کنار یکدیگر در حال فعالیت هستند و با این نگاه وحدت‌بخش است که کارها پیش می‌رود.
 
خسرو ابراهیم زاده، نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل نیز با بیان اینکه برطرف کردن معضل زباله از ابتدا در دستور کار شورای چهارم قرار گرفته است، تصریح کرد: در سال 93 شرکت ژاپنی با انعقاد تفاهم ‌نامه با محیط زیست، آمل را به عنوان پایلوت پروژه‌های این کشور انتخاب کرد.
 
وی با بیان اینکه مسئولان استانی برای سرعت بخشیدن به این طرح‌ها شرایط لازم را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: پس از مکاتبه‌های فراوان صورت گرفته با مسئولان وزارت کشور، سازمان فرهنگی ورزشی این شهر از سال آینده راه‌اندازی می‌شود.
 
ابراهیم زاده از آغاز کاوش شهر قدیم آمل خبر داد و اظهار کرد: اگر مردم در این شهر در کنار یکدیگر باشند، آمل تا 10 سال آینده در زمینه گردشگری به شهر پیشروی کشور تبدیل می‌شود.
 
نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به رودخانه هراز با بیان اینکه این رودخانه برای مردم این شهر خاطره های فراوانی را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: باید به دنبال احیای این مسیر باشیم و شهرداری می‌تواند ساماندهی 8 کیلومتر از آن را به عهده بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار