مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی قزوین:
مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: طرح تفصیلی مناطق یک و دو شهر قزوین و نواحی منفصل شهری مراحل نهایی بررسی طرح در کمیته فنی کمیسیون ماده 5 را گذرانده و آماده ارائه به کمیسیون است.
کد خبر: ۳۷۳۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن اسماعیلی در جلسه طرح تفصیلی مناطق شهر قزوین که  در سالن جلسات اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین برگزار شد، گفت: مطابق گزارش ارائه شده در جلسات کمیته فنی در مورد بررسی وضعیت طرح تفصیلی شهر قزوین، منطقه یک جدید طرح تفصیلی و ضوابط ساخت و ساز آن آماده طرح در کمیسیون ماده پنج است.

وی اضافه کرد: منطقه دو جدید هم پس از اعمال اصلاحات کمیته فنی آماده طرح در کمیسیون ماده پنج است.

مدیر شهرسازی و معماری اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: طرح تفصیلی نواحی منفصل شهری از جمله ناصرآباد، مشعل‌دار، خیرآباد و چوبیندر همچنین طرح ویژه محله هادی‌آباد هم مراحل نهایی بررسی طرح در کمیته فنی کمیسیون ماده پنج را گذرانده و آماده ارائه به کمیسیون است.

اسماعیلی با اشاره به موضوع طرح جامع قزوین گفت: با توجه به ابلاغ طرح جامع تجدید‌نظر، بنا شد که در راستای تبیین، تشریح و همچنین رفع برخی ابهامات موجود در این طرح جلسات ویژه‌ای برگزار شده تا موضوعات مورد نظر بررسی شده و نتایج آن به کمیسیون ماده پنج ارائه شود.

لیدا معروفی سرپرست اداره نظارت بر طرح‌های توسعه و عمران راهبردی هم در ادامه اظهار داشت: طرح جامع تجدیدنظر شهر قزوین بعد از گذراندن روال تصویب در شورای عالی شهرسازی و معماری در تیرماه سال جاری از سوی استاندار به دستگاه‌ها و ارگان‌های ذیربط برای اجرا ابلاغ شده است.

وی افزود: در این زمینه و با هدف اجرایی شدن دقیق طرح، قرارداد تهیه طرح تفصیلی شهر هم به کارفرمایی شهرداری و با مهندسان مشاور شهر و برنامه در سال 1389 انعقاد قرارداد شده و طرح مربوطه به صورت منطقه‌ای پس از تهیه برای بررسی در دستور کار کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج قرار گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار