مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان البرز تشریح کرد
مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان البرز با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن گفت: برای نشان دادن انسجام و پایبندی خود به انقلاب اسلامی مسیرهایی در این شهرستان برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۳۷۳۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان البرز، هادی انصاری با اشاره به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان البرز گفت: برای نشان دادن انسجام و پایبندی خود به انقلاب اسلامی و آرمان‌های بلند امام راحل و شهدا مسیرهایی در این شهرستان برای راهپیمایی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: مبدأ حرکت از فلکه بسیج الوند به سمت بلوار 22 بهمن خیابان امام خمینی(ره) مسجد حضرت ابوالفضل(ع) است.

مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان البرز گفت: مسیر راهپیمایی در شهر محمدیه از مزار شهدای گمنام میدان امام خمینی(ره) به سمت میدان امام حسین(ع) و مسجد جامع محمدیه در نظر گرفته شده است.

انصاری یادآور شد: در شهرک شریف‌آباد هم مبدأ حرکت از وردی شهر شریفیه خیابان ولیعصر(عج)، میدان امام به سمت خیابان شهدا و مزار شهدای این شهر است.

این مسؤول اضافه کرد: مسیر راهپیمایی در شهر بیدستان از مسجد سیدالشهدا(خ)، طالقانی خیابان شهید زارع‌پور، خیابان امام خمینی(ره) به سمت مزار شهدای گمنام است.

مسؤول روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان البرز تشریح کرد: مسیر راهپیمایی در شهرک کمال‌آباد ابتدای ورودی این شهرک، به سمت گلزار شهدا و در شهرک پیریوسفیان ابتدای ورودی پیریوسفیان به سمت گلزار شهدا، شهرحصار مسجد اعظم شهدا، مسجد صاحب‌الزمان(عج) خیابان اصلی ولیعصر به سمت امامزادگان احمد و محمود است.

انصاری بیان کرد: در روستای حسن‌آباد کلج مسیر راهپیمایی از مسجد امام حسین(ع) به سمت خیابان شهید خان‌بابایی و گلزار شهدا است.

گفتنی است، از تمام مردم بزرگوار ایران اسلامی تقاضا می‌شود که با بصیرت مثال‌زدنی و همیشگی خود برگ زرینی را ورق بزنند و ملت قهرمان ایران را به ویژه شهرستان البرز که همواره پایمردی آنان در پاسداری از انقلاب بی‌نظیر بوده است، با حضور پررنگ‌تر از گذشته به ندای رهبری و امام راحل لبیک‌گویان مشت‌های گره کرده خود را با فریاد الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر و مرگ بر استکبار و آمریکا به جهانیان نشان دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار