رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین گفت: جشنواره بزرگ همگانی ورزش شهروندی به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان آبیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۳۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، محمد رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله مبارک دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت این دهه و تجلیل از نخبگان ورزشی شهرستان آبیک جشنواره بزرگ ورزش شهروندی روز چهارشنبه 20 بهمن ماه جاری در سالن پیامبر اعظم‌(ص) این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون در جشنواره بزرگ همگانی ورزش شهروندی ادامه داد: در این جشنواره مسابقات گوناگونی در نظر گرفته شده و جوایزی همچون دوچرخه و لوازم ورزشی و غیره به برندگان این مسابقات اهدا می‌شود.

رئیس هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین عنوان کرد: در برگزاری این جشنواره اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک، فرمانداری هیأت ورزش‌های همگانی این شهرستان و روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر آبیک همکاری می‌کنند.

گفتنی است، برگزاری این جشنواره در ادامه جشنواره بزرگ شهروندی قزوین است که روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری در ورزشگاه شهید بابائی قزوین با حضور رؤسا و نایب رئیسان هیأت‌های دیگر، مربیان و ورزشکاران سایر باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی برگزار شد و از برگزیدگان ورزشی تجلیل به عمل آمد.

یادآور می‌شود: ورزش همگانی برخلاف تصور برخی یک مفهوم جدید نیست بلکه این ورزش ساده‌ترین راه برای پرداختن عموم مردم به ورزش در زمان کوتاه و با حداقل امکانات و شرایطی است که افراد دارند.

پرداختن به ورزش همگانی با هدف ایجاد سلامتی و نشاط برای خود و اطرافیان بدون پرداختن به جنبه قهرمانی ورزش بوده که در آن هدف کسب مهارت و رقابت است.

در ورزش همگانی هدف برد و باخت مطرح نیست و فقط به سلامتی عموم مردم توجه می‌شود و با آنکه جنبه تفریحی این ورزش بیشتر است اما در واقع ورزش همگانی تأثیر بسیاری بر سلامت جسم و روح افراد داشته و می‌تواند ضمن پر کردن اوقات فراغت، سلامتی را برای آنان به ارمغان آورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار