رئيس ايستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی قزوين:
رئيس ايستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از اطفا حریق خودروی پیکان وانت در بلوار جمهوری اسلامی قزوين خبر داد.
کد خبر: ۳۷۳۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ محمد چگینی اظهار داشت: پیرو تماس مردمی با ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین در ساعت 20 و 16 دقیقه روز جمعه 15 بهمن ماه سال جاری؛ از وقوع حریق در یک دستگاه خودروی پیکان وانت خبر داده شد که بلافاصله ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی قزوین آتش‌نشانان ایستگاه شماره سه مولوی و یک باغ دبیر را به محل حادثه واقع در بلوار جمهوری اسلامی بعد از پمپ بنزین رز، رهسپار کرد.

وی افزود: در جریان این حادثه یک دستگاه خودروی پیکان وانت که در محل پارک بوده، به دلایل نامشخصی و از قسمت بار دچار آتش‌سوزی می‌شود و توسط ساکنان محل و به نحو مؤثری قبل از رسیدن آتش‌نشانان مورد اطفا قرار می‌گیرد.

رئیس ایستگاه شماره یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین یادآور شد: آتش‌نشانان بلافاصله پس از رسیدن به محل با استفاده از تجهیزات ویژه اطفا حریق شعله‌های آتش را کاملاً مهار کرده و نسبت به ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند.

چگینی در پایان با اشاره به اینکه خوشبختانه در این حادثه به هیچ‌کس آسیبی نرسید، ادامه داد: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی کامل محل و تحویل خودرو به مالک، به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است، دلیل بروز این حادثه توسط کارشناسان واحد بررسی علل حریق در دست بررسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار