در ششمین روز از دهه مبارک فجر نور 90 پروژه با سرمایه گذاری حدود 700 میلیارد ریال در شهرستان های ایوان و دره شهر د افتتاح و کلنگ زنی شدند.
کد خبر: ۳۷۳۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 06 February 2017
به گزارش تابناک  ایلام ؛ در ادامه روالی که هر روز از دهه مبارک فجر به افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی و اقتصادی منطقه خاصی از استان ایلام اختصاص یافته است .
 
 
براین مبنا ،به مناسبت گرامی داشت سی و هشتمین سالگشت فجر انقلاب اسلامی امروز کار افتتاح یا کلنگ زنی 27 طرح عمرانی، خدماتی، بهداشتی و فرهنگی با 48 میلیارد و 610 میلیون ریال هزینه با حضور استاندار ایلام و شماری از مردم ومسوولان این شهرستان در مناطق مختلف دره شهر انجام شد.
 
طرح اصلاح و ایجاد شبکه و برق رسانی به 10 روستای شهرستان، افتتاح پل پشته ماژین و واگذاری مسکن محرومین از جمله طرح هایی است که به مناسبت گرامیداشت دهه فجر روز یکشنبه در دره شهر در100 کیلومتری جنوب ایلام افتتاح شدند.
 
پارک پنج هکتاری یادمان شهدای گمنام، فاز اول پارک ایران و هفت خانه بهداشت روستایی از مهم ترین طرح هایی است که با برگزاری ایین نمادین کلنگ زنی، امروز عملیات اجرایی انها در دره شهر اغاز شد.
 
شهرستان ایوان در 35 کیلومتری شمال ایلام نیز روز ششم از دهه بزرگداشن فجر انقلاب اسلامی را با برگزاری ایین های افتتاح و کلنگ زنی 63 طرح پر ررونق سپری کرد.
 
در قالب برنامه های گرامی داشت سی و هشتمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی امروز آغاز بهره برداری از 58 طرح عمرانی ، اقتصادی و خدماتی با 338 میلیارد ریال هزینه در مناطق مختلف ایوان با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و مردم و مسوولان این شهرستان جشن گرفته شد.
 
افتتاح 26 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد، اهدا 54واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی و فاز اول طرح گاوداری 700 راسی از جمله طرح های هستند که دامروز در ایوان افتتاح شدند.

همچنین به این مناسبت کلنگ اغاز عملیات اجرای پنج طرح با اعتبار و هزینه مصوب 297 میلیارد ریال میلیارد ریال در ایوان به زمین زده شد که از بین انها می توان به طرح های تصفیه خانه آب منطقه ای ،احداث کارخانه آسفالت شهرداری ایوان و کشتارگاه دام اشاره کرد./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۸
ساخت راه آهن ایلام - کرمانشاه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار