فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ولایت مداری، وحدت و انسجام بین مسئولین و مردم و توجه به ارزش های دینی و آموزه های قرآنی، سه عامل اصلی حفظ انقلاب ما هستند.
کد خبر: ۳۷۲۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار  مهر، سردار مهدی محمودی ظهر یکشنبه با حضور در بین مردم در مسجد جامع شهرستان بویین زهرا ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت: با مطالعه و رجوع به تاریخ انقلاب که از سال ۴۱ پس از رحلت آیت الله بروجردی آغاز شد، عوامل زیادی در پیروزی و حفظ انقلاب نقش داشتند.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن خیلی خوب است ولی انقلابی ماندن از همه مهم تر است، افزود: مهمترین عاملی که در حفظ و بقای انقلاب نقش تاثیرگذاری داشته، ولایت مداری و ولایت پذیری است و دشمن نیز برای ضربه زدن به کیان انقلاب، ولایت فقیه و تفکر شیعی را با هزینه های کلان نشانه گرفته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین وحدت و انسجام را یکی دیگر از عوامل مهم حفظ انقلاب برشمرد و ادامه داد: وحدت و انسجام بین مسئولین و مردم از ابتدای انقلاب تاکنون در تثبیت و اقتدار نظام و انقلاب تاثیر شایانی داشته که لازم است همچنان این امر برای جلوگیری از نفوذ دشمنان، مورد توجه مسئولان با یکدیگر و مردم قرار گیرد.

سردار محمودی بیان کرد: ملت شریف ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با نصب العین قرار دادن فرامین رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در کنار انقلاب بودند و با حضور به موقع خود در عرصه های مختلف، ولایت مداری و ولایت پذیری خود را اثبات کرده اند.

وی تاکید کرد: توجه به ارزش های دینی و آموزه های قرآنی در استحکام پایه های انقلاب و رشد و پیشرفت آن سهم عمده ای داشته، بر این اساس بایستی همه ما با اعمال صالح و استقامت و توکل به خداوند متعال تلاش کنیم که این انقلاب با پیشرفت روز افزون به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) برسد.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان حساسیت های ویژه جغرافیایی و راهبردی استان عنوان کرد: تولید امنیت، وظیفه همه اقشار، آحاد و همه سازمان ها است و باید با برنامه ریزی های مدون و بهبود وضعیت اقتصادی به پیشگیری از جرایم و در نتیجه به تامین امنیت کمک کنند.

سردار محمودی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح اقسام پیشگیری پرداخت و ابراز کرد: در امنیت، سه نوع پیشگیری مطرح است که یکی از آن ها پیشگیری اصلاحی یعنی شروع از نهاد کوچک و خانواده است.

وی پیشگیری وضعی با ایجاد قوانین و مقررات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم و تخلفات را مهم توصیف و تاکید کرد: پیشگیری کیفری و برخورد با افراد متخلف و قانون گریز نیز در تامین امنیت جامعه و آسایش مردم تاثیر گذار است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: در ده ماهه سال ۹۵ با کاهش حدود ۱۳ درصدی جرائم در استان قزوین روبرو و شاهد کشف در وقوع ۸۵ درصدی بوده ایم که با ایثارگری و تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس و کار با نیت الهی، این نتایج درخشان برای مردم عزیز استان به دست آمده است که شایسته قدردانی و خدا قوت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار