نمایشگاه توانمندی های زنان استان همزمان با دهه مبارک فجر در قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۳۷۲۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، نمایشگاه توانمندی های زنان صبح یکشنبه با حضور سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن ورزشی علامه امینی افتتاح شد.

مریم بیدخام مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های زنان فرصتی است تا دستاوردهای زنان این خطه در بخشهای مختلف علمی، هنری، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی به نمایش عموم گذاشته شود.

وی به نقش تاثیرگذار کارآفرینی زنان اشاره کرد و گفت: اگر روحیه کارآفرینی در جامعه ترویج یابد، دیگر با سیل تحصیلکرده های بیکار مواجه نخواهیم شد و فارغ التحصیلان با اعتماد به نفس کامل کار اقتصادی انجام می دهند و زمینه اشتغال خود و دیگران را فراهم می آورند.

بیدخام افزود: نمایشگاه توانمندی زنان بستری مناسب و مطلوب است تا بانوان توانمندی که دیده نمی شوند، دستاوردهای خود را در معرض دید عموم قراردهند و شرایط فروش و عرضه آنها را در بستری مناسب پیدا کنند.

وی، نمایشگاه توانمندی زنان را آیینه ای از کارآفرینی، خلاقیت، علم آموزی، هنرمندی، خودباوری، تفکر، تدبیر و اراده قوی بانوان این مرز و بوم دانست و اضافه کرد: بی شک نقشی که اینان در پیشرفت کشور داشتند، به جریانی عظیم و ماندگار تبدیل خواهد شد تا دیگر بانوان جامعه استعدادهای بالقوه خود را بشناسند و آنها را بالفعل و شکوفا سازند.

نمایشگاه دستاوردهای زنان استان با ۶۰ غرفه در بخشهای مختلف صنایع دستی همچون زیورآلات، لوازم تزیینی، چرم دوزی، سفال، فرش و گلیم بافی، تیکه دوزی، شیرینی سنتی، مجسمه سازی، گلسازی به همراه غرفه های فروشگاهی، عرضه کتاب، عروسک محلی گیاهان دارویی و... آماده استقبال و پذیرایی از مخاطبین و به ویژه بانوان است.

نمایشگاه توانمندی زنان از ۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه در سالن ورزشی علامه امینی پذیرای بازدید علاقه مندان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار