رئیس پلیس آگاهی قزوین خبر داد
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین از کشف 120 میلیون ریال کالای قاچاق در 2 عملیات پلیسی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 05 February 2017
به گزارش تابناک از  قزوین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، آرش مرادی با اعلام این خبر گفت: مأموران یگان امداد شهرستان البرز حین کنترل خودروهای عبوری در عوارضی شماره دو آزادراه قزوین – کرج به یک دستگاه خودروی وانت پیکان مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی مأموران از این خودرو تعداد 120 دستگاه سشوار خارجی قاچاق کشف و خودرو به همراه کالاهای کشف شده توقیف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین ادامه داد: همچنین در اقدامی دیگر هم مأموران یگان امداد شهرستان بویین‌زهرا در هنگام ایست و بازرسی در روبه‌روی پلیس راه یک دستگاه اتوبوس را متوقف که در بازرسی از آن تعداد 30 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

مرادی با اشاره به ارزش حدود 120 میلیون ریالی کالاهای کشف شده، بیان کرد: در همین زمینه دو نفر دستگیر که پس از تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسؤول انتظامی در پایان گفت: هر‌گونه اقدام به حمل کالای قاچاق می‌تواند ضربات مهلکی به اقتصاد کشور وارد کرده و افراد بسیاری را هم از کار بیکار می‌کند بنابراین عزم پلیس برای مبارزه با این پدیده ناهنجار و مخرب در امر اقتصاد بومی کشور جدی و قاطعانه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار