نماینده مردم قزوین در مجلس خبر داد
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس گفت: برنامه‌هایی در جمعیت هلال‌احمر استان قزوین پیش‌بینی شده است که از موارد آن می‌توان به راه‌اندازی مرکز توانبخشی هلال‌احمر و تبدیل 5 پایگاه امداد و نجات به بخش ساختمانی اشاره کرد.
کد خبر: ۳۷۲۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، داوود محمدی در همایش استانی بشردوستانه سرخ‌نشان که صبح امروز در دانشگاه فرهنگیان استان قزوین برگزار شد اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر یک مزیتی دارد، بین‌المللی بودن آن است که هر جا نیاز به کمک باشد، آحاد مردم هلال‌احمر را به عنوان منجی شناخته و یاد می‌کنند.

وی افزود: فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر ستودنی است که در حوادث غیر‌طبیعی و بلایا خدمت‌رسانی می‌کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: تجلیل و تقدیر از مسؤولان داریم که توانستند بالگرد هوایی را به صورت رسمی راه‌اندازی کنند و با این اقدام خدمات بهتر و با کیفیت مناسب‌تر ارائه می‌شود.

محمدی عنوان کرد: فعالیت‌ها و برنامه‌هایی در جمعیت هلال‌احمر استان قزوین پیش‌بینی شده است که از موارد آن می‌توان به راه‌اندازی مرکز توانبخشی هلال‌احمر، تکمیل ساختمان اداری هلال‌احمر، تبدیل پنج پایگاه امداد و نجات به بخش ساختمانی اشاره کرد که از مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین درخواست داریم تا این موضوعات را پیگیری کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار