تیم فوتبال امیدهای کاسپین در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال امیدهای کشور مقابل آلومینیوم اراک به برتری رسید.
کد خبر: ۳۷۲۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، تیم فوتبال امیدهای کاسپین در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال امیدهای کشور موفق شد با دو گل آلومینیوم اراک را از پیش رو بردارد.

دراین دیدار که در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین برگزار شد، تیم فوتبال امیدهای کاسپین در یک دیدار حساس موفق شد با نتیجه دو بر صفر نماینده اراک را مغلوب کند و یک پیروزی ارزشمند دیگر را به کارنامه این فصل خود اضافه کند.

بازیکنان تیم فوتبال امید کاسپین که در هفته‌های اخیر نتایج خوبی را  در رقابت‌های لیگ یک فوتبال امیدهای کشور مقابل رقبای خود کسب کرده‌اند، درصدد هستند تا بتوانند با کسب نتایج لازم به جمع 6 تیم پایانی مرحله نهایی رقابت‌های لیگ یک فوتبال امیدهای کشور راه پیدا کنند تا بخت خود را برای صعود به رقابت‌های لیگ برتر امیدهای فوتبال کشور محک بزنند.

امیدهای کاسپین در فصل جاری رقابت‌های لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور نشان داده‌اند که برای کسب موفقیت در این پیکارها از انگیزه‌های بالایی برخوردار هستند و توانایی صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها را دارند.

بدون شک فوتبالیست‌های امید کاسپین درصورت صعود به مرحله نهایی لیگ یک امیدهای کشور این توانایی را دارند که بتوانند با کسب نتایج لازم راهیابی به رقابت‌های لیگ برتر را جشن بگیرند.

امیدهای کاسپین از انگیزه‌ها و توانایی‌های بالایی برخوردار هستند و این تلاش و پشتکار را تا این هفته از مسابقات لیگ یک فوتبال امیدهای کشور به نمایش گذاشته‌اند و اگر در ادامه رقابت‌ها به همین منوال به تلاش خود ادامه دهند، می‌توان به آینده این تیم خوش‌بین بود.

رئیس هیأت فوتبال استان قزوین در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به تداوم پیروزی‌های تیم فوتبال امید کاسپین در رقابت‌های لیگ یک فوتبال امیدهای کشور اظهار داشت: بازیکنان این تیم این هفته عملکرد مطلوبی را از خود مقابل تیم آلومینیوم اراک به نمایش گذاشتند و موفق به کسب پیروزی شدند.

حسین باجیوند افزود: بازیکنان تیم امید کاسپین در این دیدار با تلاش و پشتکار و انگیزه‌های بالا موفق شدند با دو گل ضمن برتری مقابل میهمان خود سه امتیاز حساس این دیدار را به اندوخته قبلی خود واریز کنند.

وی اظهار امیدواری کرد که تیم فوتبال امیدهای کاسپین در ادامه مسابقات لیگ یک فوتبال امیدهای کشور بتواند با ارائه باز‌ی‌های خوب و با به دست آوردن نتایج لازم امتیازات خود را افزایش دهد و با تلاش و انگیزه‌ای که بازیکنان این تیم از خود نشان می‌دهند این تیم بتواند به جمع 6 تیم مرحله نهایی رقابت‌های لیگ یک راه پیدا کند و بخت خود را برای صعود به لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور محک بزند.

گفتنی است، تیم فوتبال امیدهای کاسپین در جایگاه سوم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ یک فوتبال امیدهای کشور قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار