نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باید بدانیم به هر آیه‌ای که عمل کنیم، پیروز شده و به هدف می‌رسیم؛ ایران اسلامی قیام کرد و امام آمد، جهان هم اگر با الهام از انقلاب اسلامی قیام کند، قیام جهانی و ظهور موعود به وقوع می‌پیوندد.
کد خبر: ۳۷۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 05 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست روشنگری که با حضور داوود بهرامی فرمانده سپاه ناحیه امام حسن‌مجتبی(ع)، حجت‌الاسلام محمدی رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی، امیر سرتیپ دوم بهنام پیری جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و امیر سرتیپ دوم بیژن فلاحی فرمانده تیپ 116 شهید صفوی قزوین  در مسجد امام حسن عسگری(ع) شهر قزوین برگزار شد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی، یک انقلاب جهانی است.

وی به تبیین اهداف انقلاب پرداخت و افزود: مسلمانان با تلاوت بسیاری از آیات قرآن، به این نتیجه می‌رسند که باید شکرگزار نعمت‌های خدا باشند در حالی که قدر بسیاری از این نعمت‌ها را نمی‌دانیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان خاطراتی از دوران انقلاب، به مقایسه فضای موجود در این زمان و دوره قبل از انقلاب پرداخت و با بیان قرآنی، فضای انقلاب را فضایی الهی دانست.

عابدینی در خصوص فراگیری دین اسلام گفت: خداوند برای مسلمانان دین را تألیف کرده است، یعنی اسلام، دینی مختص یک گروه یا امتی خاص نیست بلکه دینی برای اهل عالم است و انقلاب اسلامی با بهره‌گیری از آیات و نشانه‌های قرآن و پیروی از پیامبر و ائمه‌اطهار(ع)، انقلابی جهانی است و با این انقلاب به دوستان امنیت و به دشمنان هشدار داد و امام راحل در پیامی صریح به کل دنیا اعلام کرد که «ما انقلابمان را به تمام جهان صادر خواهیم کرد».

وی به پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه ابزار و آلات جنگی اشاره کرد و افزود: ایران کشوری بود که از نظر سلاح‌های جنگی وابسته بوده و امروز کشوری خودکفا شده است و از این ابزار برای کمک به مستضعفان کل دنیا استفاده می‌کند.

امام جمعه قزوین در پایان سخنانش ضمن دعوت مردم به حمایت بیش از پیش دستاوردهای انقلاب بیان کرد: مردم جامعه با الگوگیری از نهضت عاشورا باید حافظ و پشتیبان دین بوده و با الگوگیری از زندگی و هدف شهیدان عاشورا، اشاعه‌دهنده فرهنگ عاشورا باشند.

عابدینی اضافه کرد: باید بدانیم به هر آیه‌ای که عمل کنیم، پیروز شده و به هدف می‌رسیم؛ ایران اسلامی قیام کرد و امام آمد، جهان هم اگر با الهام از انقلاب اسلامی قیام کند، قیام جهانی و ظهور موعود به وقوع می‌پیوندد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار