رییس جهاد کشاورزی استان:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای تامین میوه شب عید مردم استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 04 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،خسرو شهبازی با بیان اینکه 300 تن سیب برای تامین میوه شب عید استان خریداری و به استان وارد شده است، افزود: این میزان سیب در انبارهای استان ذخیره شده است.

شهبازی ادامه داد: همچنین اقدامات لازم برای خرید 700 تن پرتقال مورد نیاز استان انجام گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه تمامی پرتقال شب عید استان از جنوب و استان فارس خریداری شده است، گفت: با توجه به سرمازدگی شمال و خشک و کم‌آب بودن پرتقال‌های تولیدی در استان‌های شمالی کشور، خرید پرتقال‌ از استان فارس را در برنامه قرار داده‌ایم.
 
شهبازی ادامه داد: با توجه به اینکه پرتقال‌های جنوب هنوز نرسیده‌ و در فصل برداشت هستند، پیش‌بینی می‌شود ظرف 10 تا 15 روز آینده پرتقال ها وارد استان شده و در سردخانه‌های استان ذخیره شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه تاکید کرد: با اقدامات انجام شده هیچ کمبودی برای تامین میوه شب عید استان وجود ندارد.

شهبازی با بیان اینکه سال گذشته بین 1100 تا 1200 تن سیب و پرتقال برای تامین بازار شب عید استان خریداری شده بود، افزود: سال گذشته میزان سیب و پرتقال خریداری شده به اندازه‌ای زیاد بود که تا روزهای 17 و 18 فروردین ماه نیز توزیع میوه به نرخ تعاونی در استان انجام می‌گرفت.

شهبازی افزود: توزیع سیب و پرتقال شب عید از چند روز قبل از نوروز در استان آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار