کد خبر: ۳۷۱۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 02 February 2017
تابناک / دكتر محمد علي نجفي، استاندار گیلان در گفت و گوي راديويي گفت: با وجود اينكه ديشب و صبح امروز ستاد بحران از ساعت 2 بامداد فعال بوده و تمام استان مورد رصد قرار داشته است اما شدت و نوع برف با توجه به سرماي خاص كه به گفته هواشناسي رطوبتي و سنگين بود، موجب آسیب دیدگی بخشی از شبكه هاي برق رسانی شد.

استاندار گیلان با بیان اینکه شكستن شاخه درختان يا سقوط درخت ها هم مزيد بر علت شد و قطعي برق را توسعه داده است، افزود: نیروهای توزيع شبكه برق در حال تلاش هستند تا دستگاه ها را تا غروب امروز به حالت عادي بر گردانند چراکه با توجه به یخ بندان سنگین فردا، باید از زمان باقیمانده امروز نهایت استفاده را برد تا مردم كم ترين مشكل را داشته باشد.

استاندار گیلان ادامه داد: به مردم توصيه داريم كه صبوري كنند و دستگاه ها نيز مشغول فعاليت هستند و نانوايي ها نيز در حال پخت بوده و مشكلي نيست.

"شخصا در صحنه حضور دارم و  اگر قصوري باشد،‌عذرخواهي مي كنم"

استاندار گیلان با بیان اینکه با تذكر و تاكيدي كه داده شد اين مشكلات بايد سريع تر حل شود، ادامه داد: شخصا در صحنه هستم و تمام ديشب و امروز را مشغول خدمت هستيم.

دکتر نجفی اذعان کرد: آنچه براي مردم انجام مي شود وظيفه  است و اگر قصوري و كوتاهي هست از مردم عذرخواهي مي كنم به خصوص آنكه همه پاي كار هستند و انشاء الله به زودي مشكلات حل خواهد شد.

وي تصريح كرد: مرخصي ها تا آخر دهه فجر لغو شده است و بنده هم مستمر در دفتر حضور دارم و بايد تلاش شود كه در سرماي فردا و پس فردا كه پیش بینی می شود تا 7 درجه و در ارتفاعات تا 14 درجه زير صفر هم باشد، مردم با مشكلي مواجه نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار