مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اجرای چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد در ۸۰ درصد مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرنگار مهر، سالار قاسمی صبح چهارشنبه در مراسم افتتاح چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد اظهار کرد: امروز در همه دنیا از زبان گویای هنر ورزش در تبیین و نهادینه کردن فرهنگ استفاده می شود.

وی افزود: در چهل و ششمین جشنواره فیلم رشد، ۳۰۰ سالن برای پخش و تماشا فیلم استفاده می شود، این هفته بدون کیف و کتاب است و فضایی را ایجاد می کنیم از این فضا دانش آموزان استفاده و لذت ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: سال گدشته ۱۰ هزار و امسال ۱۷۵ هزار دانش آموز از فیلم ها دیدن خواهند کرد، این جشنواره در ۸۰ درصد مدارس استان از ۱۶ تا ۲۱ بهمن اجرا می شود.

وی تصریح کرد: ۲۹ فیلم در این جشنواره که بیشتر ساخت معلمان است و توسط آنها تولید شده است در بخش جشنواره  انتخاب شده است و برای دانش آموزان به نمایش گذاشته خواهد شد.

قاسمی استفاده از هنر را در مباحث آموزشی و تربیتی مهم دانست و اضافه کرد: باید تلاش کنیم در سال های آینده از معلمان قزوین هم در بخش جشنواره رشد فیلم داشته باشیم، دانش آموزان باید خوب گوش کنند و خوب ببینند تا نویسنده خوبی باشند، خوب دیدن در یادگیری بسیار مؤثر و مهم است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تأکید کرد: آموزش در حال حاضر بی تحرک و خسته کننده است باید کلاس های درس جذاب باشد، با زبان هنر می توانیم به این هدف برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار