سردار فرزندی:
معاون مکتب و اندیشه دفاعی امنیتی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان، جوانان کشور را با سرگرمی‌های کاذب مشغول می‌کنند تا روحیه انقلابی در جوانان تقویت نشود.
کد خبر: ۳۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر یادواره شهدای روستاهای بخش مرکزی شهرستان البرز با سخنرانی سردار عباسعلی فرزندی معاون مکتب و اندیشه دفاعی امنیتی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح و با حضور مسؤولان شهرستان البرز و بسیجیان بخش مرکزی این شهرستان صبح امروز در شهرک کمال‌آباد برگزار شد‌.

معاون مکتب و اندیشه دفاعی امنیتی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: به برکت خون شهدا انقلابی کردیم که در همه لحاظ تمام عیار با رهبری امام خمینی(ره) که با حکومت پیغمبرگونه این انقلاب را اداره و پیروز کردند.

سردار عباسعلی فرزندی گفت: مسؤولان نظام با جانفشانی‌های شهدای، به این مقام و قدرت در منطقه رسیده‌اند و امروز انقلاب اسلامی را نه تنها در ایران بلکه در کشورهای منطقه صادر کرده‌ایم که این قدرت ملت ایران را نشان می‌دهد.

فرزندی با بیان اینکه در جنگ جهانی سوم در حالی به کشور تحمیل شد، فقط سه کشور به ایران کمک می‌کردند، عنوان کرد: در این میان 40 کشور به طور مستقیم و غیر‌مستقیم به صدام کمک می‌کردند.

معاون مکتب و اندیشه دفاعی امنیتی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح اضافه کرد: کشور در آن سال‌ها فقط از سی کشور اسیر داشت‌، در حالی با صدام می‌جنگیدیم که کشور‌های حاشیه خلیج فارس همچون امارات و قطر 70 میلیارد به صدام کمک کردند.

فرزندی یادآور شد: اندک کشور‌هایی که به ایران کمک می‌کردند، کشور سوریه بود و دولت سوریه هم جزو تنها کشوری بود که به ایران کمک کرد.

وی تصریح کرد: آحاد مردم جامعه در دوران غیبت حضرت مهدی‌(عج) وظیفه داریم به عنوان مسلمان این انقلاب را به سر تا سر جهان منتشر کنیم.

معاون مکتب و اندیشه دفاعی امنیتی معاونت راهبردی ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: دشمنان کشور درصدد هستند در بین قومیت‌های ایران اختلاف بیاندازند‌، فرهنگ غربی را بر جامعه اسلامی تحمیل و ارزش‌های ملت ایران را بی‌ارزش کنند، آن‌ها به دنبال این هستند که جوانان را با سرگرمی‌های کاذب مشغول کنند تا روحیه انقلابی در جوانان تقویت نشود.

فرزندی خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد بر این باور هستند که ایران نباید در مسئله سوریه دخالت کند و در این میان مقام معظم رهبری فرمودند، اگر پاسداران کشور در سوریه با داعش نمی‌جنگیدند، قطع به یقین باید در همدان و کرمانشاه با دشمن می‌جنگیدیم.

وی ادامه داد: دولت سوریه دولتی بوده که با افکار انقلابی و اندیشه اسلامی ایران هم عقیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار