به مناسبت دهه مبارک فجر و تکریم منزلت بانوان
رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین از برگزاری جشنواره بزرگ ورزش شهروندی ویژه بانوان در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۱ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مریم عبدالرزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: به مناسبت ایام دهه مبارک فجر و تکریم منزلت بانوان، تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی ایرانی، جشنواره بزرگ ورزش شهروندی ویژه بانوان چهارشنبه 13 بهمن‌ماه از ساعت 8:30 در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این جشنواره از سوی هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین بیان کرد: در برگزاری این جشنواره سازمان تربیت بدنی، شهرداری قزوین، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، صدا و سیمای مرکز قزوین و اداره‌کل ورزش و جوانان استان قزوین همکاری می‌کنند.

رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیأت ورزش‌های همگانی استان قزوین در ادامه افزود: در این جشنواره از رؤسا و نایب‌رئیسان هیأت‌های دیگر، مربیان و ورزشکاران سایر باشگاه‌ها و رشته‌های ورزشی مانند ایروبیک، استپ و پامپ حضور دارند و برخی از قهرمانان کشوری به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

عبدالرزاقی با اشاره به برگزاری مسابقات گوناگون در جشنواره بزرگ ورزش شهروندی ادامه داد: در این جشنواره مسابقات گوناگونی همچون مسابقات مادران و دختران، طناب‌کشی، صخره‌نوردی و دیگر مسابقات در نظر گرفته شده است و جوایزی هم به برندگان این مسابقات اهدا خواهد شد.

گفتنی است در اجرای این برنامه از حمایت‌های بخش خصوصی هم بهره گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار