فرمانده انتظامی قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: هر توفیق، موفقیت، پیروزی حاصل وحدت و انسجام است و باید در تمام کارها و اقدامات نخستین هدف وحدت باشد.
کد خبر: ۳۷۰۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، سردار مهدی محمودی در مراسم دیدار فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین که به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر در مسجد شیخ‌الاسلام شهر قزوین برگزار شد، با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی وحدت و اتحاد در بین مردم جامعه بوده و موجب پیروزی انقلاب اسلامی ایران شده است، اظهار داشت: باید وحدت و یکپارچگی همچنان در بین مردم و مسؤولان جامعه وجود داشته باشد چراکه دشمنان برای نظام جهموری اسلامی مشکلات طراحی و برنامه‌ریزی می‌کنند که این مشکلات با وحدت برطرف می‌شود.

وی افزود: هر توفیق، موفقیت، پیروزی حاصل وحدت و انسجام است و باید در تمام کارها و اقدامات نخستین هدف وحدت باشد.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: همان‌طور که پیروزی با وحدت و انسجام تحقق می‌یابد وحدت و انسجام هم باید در گرو پایبندی به ارزش‌های انقلاب اسلامی و تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

* گفتمان‌ها در چارچوب رهنمودهای ولایت فقیه باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین هم در این مراسم اظهار داشت: از سال 57 با پیروزی انقلاب اسلامی وجود ولایت فقیه و حکومت اسلامی بر ملت سایه افکنده است.

حجت‌الاسلام علی قابل افزود: گفتمان‌ها باید در چارچوب رهنمودهای ولایت فقیه باشد چراکه وجود ولایت‌ فقیه در جامعه موجب عزت، سربلندی و برکت برای مردم می‌شود.

وی ادامه داد: حاکمیت نظام جمهوری اسلامی حاکمیت دینی و ارزشی و بر پایه و اساس دین اسلام است که این حاکمیت به ویژه ارزش‌های دینی و اسلامی در دوره طاغوت وجود نداشته و به‌گونه‌ای این موارد بیگانه بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار