فرمانده انتظامی شهرستان البرز خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف تعداد 51 هزار 200 نخ سيگار خارجي قاچاق خارجي خبر داد.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، سهراب خسروی از کشف تعداد 51 هزار 200 نخ سیگار خارجی قاچاق خارجی در شهرستان البرز خبر داد و اظهار داشت: مأموران کلانتری 11 الوند این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالای دخانی حین استقرار در آزاد راه قزوین - تهران به یک دستگاه سواری رانا مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: راننده سواری رانا بدون توجه به دستور ایست پلیس با سرعت بالا متواری که مأموران پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز ادامه داد: در بازرسی مأموران از خودرو تعداد 51 هزار و 200 نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

خسروی ارزش ریالی سیگار قاچاق خارجی مکشوفه را در حدود 350 میلیون ریال اعلام و بیان کرد: متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به اداره تعزیرات حکومتی استان قزوین معرفی شد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به پیامدهای سوء این پدیده، طرح‌های مقابله با قاچاق کالا با جدیت توسط پلیس استان قزوین انجام می‌گیرد و شهروندان می‌توانند با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان، در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی سهیم باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار