فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک گفت: یادواره 240 شهید این شهرستان، روز چهارشنبه 13 بهمن ماه در مسجد ولیعصر(عج) شهر آبیک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۰۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 01 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مسلم لطفی‌زاده در دیدار با امام جمعه شهر آبیک و مسؤولان شهرستان آبیک که به مناسبت دهه فجر صورت گرفت، اظهار داشت: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های جوانان این مرز و بوم است که به رهبری امام خمینی(ره) در مقابل حکومت ستمشاهی ایستادگی کرده و رژیم مستبد را منکوب کردند.

وی افزود: به برکت وجود رهبر کبیر انقلاب به عنوان رهبری دینی و تأسی از تعالیم روح‌بخش اسلام، نظام مبتنی بر دین در ایران شکل گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک ادامه داد: پس از گذشت حدود چهار دهه، نظام اسلامی عزتمندانه و مقتدرانه در عرصه‌های داخلی و مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خوش درخشیده و در عرصه بین‌المللی هم صاحب‌نظر و نقش‌آفرین است.

لطفی‌زاده اضافه کرد: زمانی در بحران سوریه، آمریکا ورود مستقیم داشت و چانه‌زنی‌ها و مذاکراتی انجام می‌داد و اجازه ورود به ایران را نمی‌داد اما امروز به عنوان عضو اصلی، پیگیر امورات سوریه و عرصه‌های بین‌المللی است و اجازه حضور آمریکا در مذاکرات را نمی‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: طی برگزاری جلسات مختلف، اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر به نحو مطلوب از سوی مسؤولان شهرستان آبیک پیگیری و در دستور کار قرار گرفته است.

این مسؤول برگزاری یادواره شهدای شهرستان آبیک را اصلی‌ترین برنامه دهه فجر عنوان کرد و گفت: مسؤولان، دلسوزان و خانواده‌های معظم شهدا در شکل‌گیری ستاد یادواره این شهرستان مساعدت لازم را داشته‌اند که در روز چهارشنبه 13 بهمن ماه جاری ساعت 15 یادواره 240 شهید در مسجد ولیعصر‌(عج) شهر آبیک برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک افزود: تبیین دستاوردهای نظام از بدو شکل‌گیری انقلاب تاکنون به ویژه برای نوجوانان و جوانان ضروری است تا در جریان پیشرفت‌ها قرار گرفته و قدر نعمت وجودی نظام را بیشتر بدانند.  

لطفی‌زاده ادامه داد: گفتمان امام خمینی‌(ره) پیش از شکل‌گیری انقلاب و پس از آن، باید نصب‌العین مسؤولان در اجرای برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد تا مسیر پرخطر در انقلاب را هر‌چه بهتر طی کنیم و شاهد توفیقات روزافزون برای نظام باشیم.

وی اضافه کرد: لازم است مسؤولان در حد وسع و توان به اجرای برنامه‌های مختلف در دهه فجر بپردازند تا دین خود را نسبت به رهبری، نظام و شهدا ادا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار