نمایشگاه توانمندی های بانوان گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر باحضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه و دیگر مسئولان این شهرستان آغاز به کار کرد این نمایشگاه که عصر سه شنبه آغاز به کار کرد، دارای 50 غرفه دربخش های مختلف البسه و پوشاک، صنایع دستی، کیف چرمی، مجسمه، نان، کیک و شیرینی سنتی و محلی اقوام، خیاطی و گل دوزی، انواع ترشی، بدلیجات، انواع تابلو فرش و تابلوهای هنری و نیز مواد غذایی است.
کد خبر: ۳۷۰۶۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 01 February 2017
نمایشگاه توانمندی های بانوان گنبدکاووس به مناسبت بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر باحضور معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه و دیگر مسئولان این شهرستان آغاز به کار کرد
این نمایشگاه که عصر سه شنبه آغاز به کار کرد، دارای 50 غرفه دربخش های مختلف البسه و پوشاک، صنایع دستی، کیف چرمی، مجسمه، نان، کیک و شیرینی سنتی و محلی اقوام، خیاطی و گل دوزی، انواع ترشی، بدلیجات، انواع تابلو فرش و تابلوهای هنری و نیز مواد غذایی است. 

این نمایشگاه در جوار دانشگاه فرهنگیان گنبد با مشارکت برخی ادارات و نهادهای گنبدکاووس از جمله فرمانداری ویژه (مشاور امور بانوان و خانواده)، بخشداری مرکزی، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، کمیته امداد، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره زندان، آموزش فنی و حرفه ای، آموزشکده فنی کوثر، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بهزیستی برپا شده و تا پایان دهه فجر همه روزه از ساعت 10 صبح تا 20 شب آماده بازدید و خرید شهروندان است.

معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه با تبریک دهه مبارک فجر و تمجید از توانمندی های بانوان این شهرستان، گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، شان و منزلت بانوان و نیز سطح توانمندی های آنان بسیار افزایش یافته است.

عبدالقدیر کریمی با اشاره به حضور موفق و تاثیرگذار بانوان در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی، افزود: این حضور سبب شده تا امروز شاهد توانمندی های بسیار بانوان دراین حوزه ها باشیم.

وی همچنین کالاها و خدمات ارائه ارائه شده بانوان دراین نمایشگاه را بسیار خوب و باکیفیت دانست و اضافه کرد: محصول با کیفیت، دغدغه بازار فروش ندارد و بانوان بایستی تولید کالای با کیفیت را سرلوحه خود قرار دهند.

کریمی از آمادگی فرمانداری ویژه گنبدکاووس برای پیگیری و راه اندازی بازارچه دائمی فروش صنایع دستی و ایجاد نمایشگاه تخصصی دراین شهرستان خبر داد و تصریح کرد: گنبدکاووس به دلیل موقیعت جغرافیایی و مرزی خاص خود و حضور اقوام با فرهنگ های مختلف، ظرفیت راه اندازی چنین مکان هایی را دارد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار