مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:
مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین گفت: امروز افرادی که در گوشه‌ای از کشور دست به فساد می‌زنند باید به جدیت با آن‌ها مبارزه شود و حتی اگر از نزدیکان مسؤولان نظام باشد.
کد خبر: ۳۷۰۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹ 31 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مراسم نمادین گلباران قدمگاه ورود امام‌خمینی(ره) به میهن اسلامی در گلزار شهدای شهر قزوین صبح امروز برگزار شد.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 38 سال می‌گذرد و در این مدت کشور در مسیر فراز و نشیب‌ها و تلخ و شیرینی‌هایی روبه‌رو بوده اما همچنان در اقتدار و عزت است.

حجت‌الاسلام علی معبودی افزود: مسؤولان و مردم همیشه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر فتنه‌های دشمنان هوشیار بوده و پس از این هم با آگاهی و بصیرت دسیسه‌های آنان را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) عزت، اقتدار، شرف و استقلال را برای کشور فراهم کرد، گفت: اگر بخواهیم از آرمان‌های این امام بزرگوار پاسداری و نگهداری کنیم، باید ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اینکه باید گفتمان امام خمینی‌(ره) و انقلاب اسلامی در دستور کار باشد، عنوان کرد: وحدت ملت حول رهبری بودن همان گفتمان امام است که باید به آن عمل کرده تا بتوانیم از انقلاب اسلامی در برابر گزند دشمنان محافظت کنیم.

معبودی با بیان اینکه وحدت و اتحاد رمز پیروزی امام خمینی‌(ره) در طول انقلاب اسلامی بوده است، افزود: این امام بزرگوار با داشتن این مؤلفه توانست در برابر قدرت اهریمن شاه به پیروزی برسد و انقلاب اسلامی را در کشور به پا کند.

این مسؤول افزود: با وحدت و تبعیت از رهبری می‌توانیم در برابر دشمنان به پیروزی برسیم به همین دلیل باید پایبند این دو مؤلفه مهم باشیم تا از راه امام جدا نشویم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین با بیان اینکه مردم ولی‌نعمتان هستند، تصریح کرد: مسؤولان باید در صف مردم بوده و خود را از آن‌ها جدا نکنند و در خدمتگزاری به این ملت کوشا باشند.

معبودی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) مدام به تحقیر دشمنان می‌پرداخت، بیان کرد: امروز هم مسؤولان باید در برابر سران استکبار مقاوم باشند و با آن‌ها تعامل و سازش نکنند.

وی با اشاره به مشکلات کشور ادامه داد: این مشکلات با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی برطرف می‌‌شود و نباید در این زمینه چشم به کشورهای بیگانه داشته باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز افرادی که در گوشه‌ای از کشور دست به فساد می‌زنند باید به جدیت با آن‌ها مبارزه شود حتی اگر از نزدیکان باشد.

معبودی افزود: مسؤولان باید در زمینه گفتمان امام خمینی (ره) حرکت کنند و با یکدیگر وحدت و انسجام داشته باشند تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم و در برابر آن‌ها پیروز باشیم.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: باید مردم و مسؤولان برای رسیدن به جامعه مهدوی تلاش کنند تا بتوانیم پرچم انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی آن، امام زمان(عج) تحویل دهیم.

گفتنی است در این مراسم مسؤولان و مردم شهیدپرور قزوین، با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل به مزار شهدای انقلاب اسلامی، یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند و با اهداف و آرمان‌های آنها تجدید بیعت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار