نماینده ولی فقیه در قزوین:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه در ایمان مقوله‌های مهمی همچون دوستی و معرفت معنا می‌شود، گفت: عامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بود که ریشه در توحید و ایمان دارد.
کد خبر: ۳۷۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 31 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در آیین گلبانگ انقلاب اسلامی سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز در سالن ورزشی 22 بهمن استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از عوامل پیروزی انقلاب ایمان مردم به خدا، بیداری و اعتقاد آن‌ها به عاشورا و قیام امام حسین(ع) بود.

وی با بیان اینکه در ایمان مقوله‌های مهمی همچون دوستی و معرفت معنا می‌شود، گفت: عامل پیروزی انقلاب اسلامی وحدت و همدلی بود که ریشه در توحید و ایمان داشته و هم اکنون انقلاب اسلامی جریان دارد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین رهنمودهای رهبری را از سایر عوامل پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: امدادهای الهی شامل حال ملت ایران و منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

عابدینی گفت: باید وحدت توحیدی را براساس موازین دینی و اسلامی حفظ کنیم و اینکه بدانیم مسیر انقلاب اسلامی به کجا می‌رود؟

وی به ارزش و اهمیت انقلاب اسلامی پرداخت و یادآور شد: این انقلاب باید به صورت دائم فعال باشد و مردم رویدادها و سختی‌های آن را در نظر بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین به لزوم توجه به انقلاب اسلامی تأکید و تصریح کرد: همه باید در مسیر انقلاب اسلامی گام برداریم و برای حفظ این انقلاب تلاش و همت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار