رکب خوردن از مسؤولان قزوین
خبرنگاران قزوینی بنا بود در سفر یک روزه معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت را برای کلنگ‌زنی شهرک صنعتی قزوین در کوهین همراهی کنند اما به دلیل عدم اطلاع‌رسانی در تغییر زمان حرکت از این سفر جا ماندند.
کد خبر: ۳۷۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 31 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت روز گذشته 11 بهمن ماه جاری در سفر یک روزه خود به استان قزوین به مناسبت ایام‌الله دهه فجر چند پروژه صنعتی این استان را کلنگ‌زنی و افتتاح کرد.

در این روز با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در قزوین چند پروژه کلنگ‌زنی و افتتاح و چند جلسه برگزار شد که انتظار می‌رود پروژه‌ها با موفقیت به سرانجام برسد و برخی از مشکلات استان قزوین برطرف شود.

طبق برنامه اعلام شده به رسانه‌ها مقرر شده بود زمان حرکت برای مراسم کلنگ‌زنی شهرک صنعتی قزوین در کوهین با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار قزوین و چند نفر از مسؤولان این استان ساعت 13و 30 دقیقه انجام شود اما بدون اطلاع قبلی به رسانه‌ها این حرکت زودتر از زمان اعلام شده اتفاق افتاد و برخی خبرنگاران که در زمان مقرر جلوی درب استانداری حاضر بودند، نتوانستند در مراسم کلنگ‌زنی حاضر شوند.

گفتنی است، خبرنگاران شاهد تأخیر در برگزاری برنامه‌ها بودند اما این بار از مسؤولان استان قزوین رکب خوردند.

لازم به ذکر است در قانون اداری، برنامه‌ریزی از اهمیت بالایی برخوردار است اما این موضوع در برنامه‌های برخی سازمان‌ها مشاهده نمی‌شود و ناهماهنگی در برنامه‌ها وجود دارد.

البته در چند ماه گذشته کارگران شرکت‌های کنتورسازی، فرنخ، نازنخ، سپهر‌الکتریک، مه‌نخ و چند شرکت دیگر برای دریافت مطالبات و رسیدگی به درخواست‌های خود تجمعاتی در مقابل درب استانداری قزوین تشکیل دادند اما مسؤولان مربوطه سکوت اختیار کردند و تاکنون به حقوق این کارگران رسیدگی نشده و این مسؤولان پاسخی ارائه نداده‌اند؛ این داستان همچنان ادامه دارد...


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار