رصد رسانه ها و این بار "فالگوش شمالغرب"
تابناک اردبیل با رصد رسانه های مختلف آخرین اخبار جالب توجه را با کمی ویرایش و تلخیص منتشر می کند تا خوانندگان تابناک در زمان کوتاه تری بتوانند از مهمترین چکیده مطالب منتشر شده خبردار شوند. در این بخش خبرهای ویژه ستون "فالگوش" نشریه شمالغرب را باز نشر کرده ایم.
کد خبر: ۳۶۹۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 20 May 2015
استخدام های بدون مجوز آقازاده های شورای شهر / بلاتکلیفی فرمانداری خلخال / زمزمه تغییرات در حوزه استانداری / مطبوعاتی ها به خط / تکذبیه برای کاندیدا توری مجلس

در این بخش خبرهای ویژه ستون "فالگوش" نشریه شمالغرب را باز نشر کرده ایم.

استخدام های بدون مجوز

آقازاده های شورای شهر

بنا به گفته تعدادی از اعضای شورای شهر اردبیل بیش از 400نفر بدون مجوز وارد سیستم اداری و کارگری شهرداری شده اند این در حالی است که بیشتر جوانان بیکار با مراجعه به شهرداری و شورای شهر با جواب باید در آزمون شرکت کنی مواجه می شدند. گفته می شود حتی سه تن از اعضای شورای شهر فعلی فرزندان خود را در این وضعیت استخدام وارد سیستم شهرداری کرده اند.

***

بلاتکلیفی فرمانداری خلخال

شنیده ها حاکی است از زمانی که فرماندار خلخال به پارس آباد مغان نقل مکان کرده است فرمانداری خلخال با مشکلات عدیده ای مواجه شده است و اینکه استاندار اردبیل علی نظری شیبخ احمد را برای این فرمانداری در نظر گرفته بود هنوز انتصاب وی در هاله ای ابهام باقی مانده است و مردم خلخال از این قضیه ناراحت هستند.

***

نرخ کرایه تاکسی ها افزایش می یابد؟

به گفته رئیس سازمان تاکسیرانی شهرداری اردبیل قرار است 20 درصد به نرخ کرایه تاکسی ها افزوده شود. گفتنی است نه تنها سازمان تاکسیرانی تا بحال بی قانونی های رانندگان تاکسی را کنترل نکرده، بلکه به دلیل ضعف موجب رشد بی قانونی در بین این قشر شده است برای مثال رانندگان تاکسی بصورت خود مختار کرایه ها را افزایش داده اند و ظاهرا نیازی به دستورالعمل سازمان نمی بینند.

***

زمزمه تغییرات در حوزه استانداری

شنیده ها حاکی است که برخی جریانات سیاسی در تلاش هستند تا صادق سروری فرماندار سابق اردبیل و مدیرکل انتخابات حوزه سیاسی استانداری بعد از توکل لطفی به زودی جای خود را به صاحب الزمانی بدهد و به حوزه مواد مخدر انتقال یابد. ادر این صورت مدیریت سیاسی امنیتی و انتخابات استانداری در طول یک سال دو مدیر عوض می کند.

***

مطبوعاتی ها به خط

اخیرا دو نفر از مدیران مسئول مطبوعات محلی به عنوان مدیرکل از سوی استاندار انتصاب شده اند و گفته می شود به زودی یکی از مدیران مسئول نیز به عنوان مدیرکل روابط عمومی استانداری اردبیل منصوب خواهد شد. این در حالی است که حوزه روابط عمومی با سرپرست اداره می شود.

***

رقیب سر سخت برای کاندیداهای

احتمالی در شهرستان گرمی

شنیده ها حاکیست رقابت کاندیداهای احتمالی در شهرستان گرمی بالا گرفته و هر کدام برای پیروزی خودشان تحلیل های

گوناگونی دارند این در حالی است که یکی از مدیران و مدرسان دانشگاه آزاد اردبیل بصورت چراغ خاموش، درذ حال جلب نظر مردم است تا به رقیب های سر سخت برای دیگر کاندیداهای مطرح تبدیل شود.

***

تکذبیه برای کاندیدا توری مجلس

اخیرا در محافل عمومی و خصوصی حضور علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی دولت قبلی و جواد زنجانی فرماندار فعلی اردبیل برای کاندیدا توری مجلس حرف و حدیث زیاد شنیده می شد که هر دو نفر این گفته ها را شایعه دانسته و در گفتگو با خبرگزاری فارس قویا تکذیب کرده اند.

***

خبرنگاران همچنان مظلوم

در جریان افتتاح پل معلق مشکین شهر متاسفانه مسئولان برگزاری مراسم به‌ویژه برخی ماموران پلیس به‌جای همراهی و همکاری با خبرنگاران و عکاسان که به شکل وسیعی اقدام به پوشش خبری این برنامه کرده بودند، رفتار مناسبی نداشته و به برخی خبرنگاران و عکاسان اجازه حضور در مجموعه پل معلق را ندادند! جالب این است که مسئولان این پروژه گردشگری حتی نمی دانند هر عکس رسانه ای چقدر به تبلیغ این مجموعه کمک می کند.

***

قول تبلیغاتی آقای نماینده

در جریان افتتاح پل معلق مشکین شهر نماینده مردم این شهر همانند معاون وزیر راه و شهر سازی که قول اتمام راه آهن را در طول 4 ماه داده بود در صحبت‌های تبلیغاتی خبر از ساماندهی 50 روزه بقعه شیخ حیدر داد که به نظر خیلی ها چنین چیزی امکان‌پذیر نیست و محال است این پروژه‌ بیش از 10 سال بلاتکلیف ماندن به این زودی‌ها سر و سامان پیدا کند.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نادری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
خواهشا یک مقدار ازفعالیت اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی تحت مدیریت آقای منوری بنویسید.خیلی کار بلده آخه چون هراستانداری اومده ایشان را عوض نکرده (علی نیکزاد.صابری.اکبرنیکزاد والان هم آقای خدابخش )واقعا نابغه است آقای منوری نمیدونیم چرا وزیرش نمی کنند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار