معاون توسعه مدیریت اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین خبر داد
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در سال گذشته 11 میلیون پاکت شیر در مدارس قزوین توزیع شد که این برنامه در زمینه تغذیه سالم برای دانش‌آموزان صورت گرفته است.
کد خبر: ۳۶۹۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مرتضی سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به توزیع شیر در مدارس استان قزوین اظهار داشت: در سال گذشته 11 میلیون پاکت شیر در مدارس این استان توزیع شده و این برنامه در زمینه تغذیه سالم برای دانش‌آموزان صورت گرفته و دولت علاوه بر بحث تربیتی و آموزشی به بحث سلامت دانش‌آموزان توجه ویژه‌ای دارد.

وی افزود: سلامت یکی از مؤلفه‌های ارتقا سطح کیفی مدارس است و در این خصوص با حضور مسؤولان آموزش و پرورش آیین نمادین توزیع شیر دانش‌آموزی در دبستان حضرت رقیه(س) ناحیه یک قزوین برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین در آیین نمادین توزیع شیر مدارس ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر اضافه کرد: تمام دانش‌آموزان دوره تحصیلی پیش‌دبستانی تا دوره دوم متوسطه در مدارس دولتی، غیر‌دولتی و همچنین کودکان بی‌سرپرست مراکز شبانه‌روزی بهزیستی جز جامعه هدف، این طرح محسوب می‌شوند.

سمیعی خاطرنشان کرد: در سال جاری هفته‌ای سه نوبت شیر در مدارس توزیع و در مرحله نخست، 25 نوبت شیر در مدارس استان قزوین توزیع می‌شود و این طرح می‌تواند سطح سلامت دانش‌آموزان را ارتقا دهد.

این مسؤول تصریح کرد: دانش‌آموزان سرمایه‌های کشور بوده و فرهنگ‌سازی برای گرایش دانش‌آموزان به سمت تغذیه سالم از اهداف مهم این طرح بوده که استقبال مناسبی از طرف جامعه هدف صورت گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره‌کل آموزش و پرورش قزوین افزود: طرح توزیع شیر در مدارس از سال 1380 در کشور آغاز و در سال گذشته 11 میلیون پاکت و بسته شیر در مدارس این استان توزیع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار