معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مرکزی؛
تابناک مرکزی: معاون وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مرکزی از محروميت اجتماعي براي مشمولان غايب خبر داد و گفت: برابر قانون تمام نهاد هاي دولتي و خصوصي موظفند از استخدام اين افراد خودداري كنند.
کد خبر: ۳۶۹۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۴ 29 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی، " سرهنگ محسن خيري" با اشاره به اينكه براي مشمولان غايب برابر قانون وظيفه عمومي جرايمي از قبيل 3 الي 6 ماه اضافه خدمت و معرفي به مرجع قضايي در نظر گرفته شده است ، بيان داشت: براي كارفرمايان خصوصي و دولتي نيز در صورت به كارگيري و استخدام مشمولان غايب جرائمي بر اساس ماده 63 و 63 مكرر قانون وظيفه عمومي ، از قبيل شناسايي و معرفي به محاكم قضايي ،كسر نصف حقوق از 6 ماه تا يكسال و در صورت تكرار سه مورد يا بيشتر به انفصال دائم از خدمت در نظر گرفته شده است.

وي با بيان اينكه امروز همه راه هاي استفاده از خدمات اجتماعي به روي مشمولان غايب بسته شده است از مشمولان غايب خواست تا در اولين فرصت خود را براي تعيين تكليف وضعيت خدمتي به يكي از دفاتر پ +10 استان معرفي نمايند .

سرهنگ خيري خاطر نشان كرد: به دفاتر پليس+10 استان نيز ابلاغ شده است به طور ويژه به امورات اينگونه مشمولان رسيدگي كرده و ابتدا در صورتيكه هرگونه معافيت شامل حال ايشان مي شود نسبت به ثبت درخواست معافيت اقدام و چنانچه متقاضي، شرايط و

در خواست استفاده از طرح جريمه مشمولان غايب را داشت به درخواست وي رسيدگي شده و اگر هيچ كدام از شرايط مذكور را برخوردار نبود نسبت به ثبت درخواست اعزام و تسريع در انجام امورات شان اقدام شود.

معاون وظيفه عمومي استان همچنين از كارفرمايان خصوصي و دولتي استان خواست تا از استخدام و به كارگيري مشمولان غايب برابر ابلاغيه هاي ارسال شده قويا خودداري كنند.

وي در پايان ضمن قدرداني از همكاري مردم شريف استان مركزي با رده هاي وظيفه عمومي ، بيان داشت: خدمت مقدس سربازي مرحله اي از زندگيست كه منجر به كسب مهارت و تجارب ارزنده براي جوانان عزيز ما خواهد شد .

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار