با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، کلنگ احداث شهرک صنعتی قزوین در کوهین امروز به زمین زده می شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری شبستان از قزوین، در آستانه دهه مبارک فجر مراسم کلنگ زنی احداث شهرک صنعتی قزوین به مساحت 100 هکتار در کوهین واقع در کیلومتر 30 آزادراه قزوین - رشت بعد از ظهر امروز (10 بهمن) با حضور علی یزدانی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، فریدون همتی استاندار قزوین و دیگر مسئولان استانی برگزار می شود.

 

در این شهرک صنعتی با حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی، صنایع مختلفی در بخش های مواد غذایی، دارویی، برق و الکترونیک که آلایندگی کمتری دارند، مستقر خواهند شد.

 

همچنین در ادامه با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و مسئولان استانی دومین نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک و شهرک های صنعتی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین افتتاح می شود.

 

این نمایشگاه در فضایی به مساحت 3 هزار و 600 متر مربع و با حضور 95 واحد تولیدی و صنعتی در بخش های شوینده و بهداشتی، بسته بندی، غذایی، منسوجات، ساختمان و غیره از 10 تا 13 بهمن ماه از ساعت 15 تا 21 آماده بازدید علاقمندان است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار