مراسم باشکوه رژه موتوسواران روز دوازدهم بهمن ماه سال جاری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، بهنام پیری در نشست خبری فرماندهان نظامی و انتظامی نیروهای مسلح استان قزوین با عنوان کمیته نظامی ستاد دهه فجر که به منظور تشریح برنامه‌های ایام الله دهه مبارک فجر ظهر امروز در سالن جلسات قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی قزوین برگزار شد، اظهار داشت: هر سال همزمان با فرارسیدن دهه مبارک فجر و آغاز بهار و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های مختلف و متعدد از سوی ۲۲ کمیته در این استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به کمیته نیروهای مسلح که شامل ارتش، سپاه پاسدارن و نیروی انتظامی بوده، افزود: نیروهای مسلح همراه با مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار با چهار هدف اصلی برنامه‌های گسترده در استان قزوین برگزار می‌کنند.
جانشین قرارگاه عملیات لشکر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: زنده‌نگه‌داشتن یاد و خاطره امام راحل و شهدا، عهد و پیمان مجدد با آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی، حضور فعال و گسترده در صحنه‌ها و انتقال تمام وقایع و اتفاقات دوران انقلاب اسلامی به نسل جوان از اهداف برگزاری برنامه‌ها در ایام دهه مبارک فجر است.
پیری تصریح کرد: در روز سه‌شنبه دوازدهم بهمن ماه سال جاری همزمان با آغاز دهه مبارک فجر با هماهنگی سایر نیروهای مسلح مراسم باشکوه رژه موتورسوران ساعت ۹ صبح با حضور فرماندهان از محل لشکر ۱۶ زرهی به سمت گلزار شهدای شهر قزوین برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین مراسم دیدار فرماندهان، روحانیون، مسؤولان و کارکنان نیروهای مسلح با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین برگزار می‌شود و در روز چهارشنبه سیزدهم بهمن ماه سال جاری مراسمات داخلی از سوی نیروهای مسلح در قالب برگزاری مسابقات ورزشی در ۶ رشته، برگزاری جشن دهه فجر و برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی با بهره‌مندی از اساتید برجسته از استان‌‌های قم و تهران اجرا می‌شود.
جانشین قرارگاه عملیات لشکر ۱۶ زرهی قزوین با بیان اینکه مسابقات نقاشی ویژه کودکان کارکنان نیروهای مسلح، نمایشگاه عکس، آزین‌بندی و مسابقات کتابخوانی برگزار می‌شود، یادآور شد: در روز پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه سال جاری مراسم غباروبی و گلباران گلزار شهدا برگزار می‌شود و همچنین توسط یک بالگرد ۲۱۴ مزار شهدا گلباران می‌شود.
پیری مطرح کرد: قرائت زیارت عاشورا در تمام پادگان‌های نیروهای مسلح، شرکت گسترده کارکنان نیروهای مسلح در نماز جمعه، تقدیر از پرستان نمونه نیروهای مسلح، اهدای خون و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با حضور مسؤولان استان در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: همچنین اعزام سخنران به مدارس و دانشگاه‌های استان به منظور اطلاع‌رسانی و انتقال دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان، برگزاری محفل انس با قرآن به میزبانی تیپ ۱۱۶ شهید صفوی، برگزاری مسابقات دو و میدانی برای کارکنان نیروهای مسلح به میزبانی سپاه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.
جانشین قرارگاه عملیات لشکر ۱۶ زرهی قزوین تصریح کرد: برگزاری مراسم ندای الله‌اکبر در شب سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در ساعت ۹ شب و حضور گسترده نیروهای مسلح در راهپیمایی بیست‌ودوم بهمن ماه و گلباران مسیر راهپیمایی به وسیله بالگرد ۲۱۴ انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار