در سفر معاون وزیر صنعت به قزوین عنوان شد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به استان قزوین گفت: پیشنهاد می‌شود قیمت زمین در شهرک‌های کم‌تقاضا و نواحی صنعتی که در مناطق کم برخوردار قرار دارد، با تخفیف و کاهش تا سقف 50 درصدی به متقاضیان سرمایه‌گذاری اعطا شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی یزدانی صبح امروز در سفر یک روزه به استان قزوین، از شهرک‌های صنعتی شهرستان بویین‌زهرا بازدید کرد.

این بازدید با هدف بازدید از شهرک‌های صنعتی حکیمیه، خرمدشت، شال و دانسفهان، حیدریه و کلنگ‌زنی ساخت شهرک صنعتی قزوین‌(کوهین) و حضور در آئین گشایش دومین نمایشگاه دستاوردهای واحدهای شهرک‌های صنعتی استان قزوین به این استان سفر کرده است.

در نخستین بازدید علی یزدانی از شهرک صنعتی حکیمیه شهرستان بویین‌زهرا استان قزوین اظهار داشت: سرمایه‌گذاری در این مکان صنعتی با هدف رونق تولید و اشتغالزایی در گرو کاهش قیمت زمین است.

وی افزود: پیشنهاد می‌شود قیمت زمین در شهرک‌های کم‌تقاضا و نواحی صنعتی که در مناطق کم برخوردار قرار دارد با تخفیف و کاهش تا سقف 50 درصدی به متقاضیان سرمایه‌گذاری اعطا شود.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت به مهم ترین ظرفیت های استان قزوین در حوزه صنعت اشاره کرد و ادامه داد: شهرستان بویین زهرا یکی از ظرفیت های مهم در این حوزه است و شهرک صنعتی حکیمیه آن دارای چهار واحد تولیدی بوده که به مرحله بهره برداری رسیده است.

یزدانی با بیان اینکه در شهرک صنعتی حکیمیه شهرستان بویین‌زهرا، 17 واحد تولیدی در مرحله ساخت است، عنوان کرد: شهرک آراسنج، حکیمیه، دانسفهان و شال از شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های بویین‌زهرا استان قزوین است که ظرفیت مهمی در تولیدات صنعتی را به خود اختصاص می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار