رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: ویژه برنامه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همزمان با سراسر کشور به صورت نمادین و سمبلیک در گلزار شهدای این استان با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام علی قابل در نشست خبری که صبح امروز در دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به تشریح برنامه‌های دهه فجر اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر در سراسر کشور، برنامه‌های مختلفی برای این دهه در استان قزوین با هماهنگی سایر ارگان‌ها و دستگاه‌ها پیش‌بینی شده است.

وی افزود: از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر استان قزوین می‌توان به تشکیل تعیین و معرفی 22 کمیته تخصصی ستاد دهه فجر در مرکز استان و 18 کمیته تخصصی در مراکز شهرستان‌ها، بازخوانی سرودهای انقلابی با همکاری صدا و سیمای مرکز قزوین، حوزه هنری، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و برپایی ویژه برنامه گرامیداشت دهه فجر در مراکز دهستان‌ها و روستاهای بزرگ با فعال‌سازی ستادهای دهه فجر روستایی اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری، مراسم گرامیداشت دهه فجر ویژه نیروهای ادارات همراه با خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر جزو استان‌های پیشرو هستیم.

قابل یادآور شد: در زمینه برپایی جشن انقلاب در محیط کارخانجات و شرکت‌ها در بیش از 400 کارخانه و کارگاه‌های بزرگ تولیدی و خدماتی، برپایی نمایشگاه عکس و روزنامه‌های دوران انقلاب ویژه گروه‌های سنی مختلف با هدف بازخوانی دوران انقلاب و فضاسازی معابر شهری و روستایی با آذین‌بندی متناسب این ایام با همکاری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به ویژه ادارات استان و معرفی برترین آذین‌بندی در دهه فجر را در نظر داریم.

وی به مهم‌ترین ویژه برنامه‌های دهه فجر اشاره و مطرح کرد: ویژه برنامه سالروز ورود امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همزمان با سراسر کشور در دوازدهم بهمن ماه رأس ساعت 9 و 33 دقیقه به صورت نمادین و سمبلیک در گلزار شهدای استان قزوین با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: برگزاری رژه موتورسواران و خودروهای آژیردار نیروهای انتظامی در شهر قزوین همزمان با ساعت ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران و آغاز حرکت از مقابل قرارگاه عملیاتی لشکر 16 زرهی و محل پایان آن هم در گلزار شهدای قزوین صورت می‌گیرد.

قابل گفت: دیدار فرماندهان نظامی، انتظامی و نیروهای مسلح استان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ساعت 11 صبح در مسجد شیخ‌الاسلام و اقامه نماز وحدت در روز 22 بهمن ماه جاری از سایر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار