رئیس پلیس راه قزوین:
رئیس پلیس راه استان قزوین از باز بودن همه محورهای مواصلاتی در استان قزوین و تردد در آن خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، نصرالله بیگلری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین در تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته باتوجه به بارش برف و باران در استان، همه محورهای مواصلاتی در قزوین با این پدیده مواجه بود.

وی افزود: بیشترین برف و کندی عبور و مرور را در گردنه کوهین واقع در محور  قزوین به رشت، گردنه آوج واقع در محور قزوین به همدان، محور قزوین به کرج و همچنین گردنه قسطین‌لار شاهد بودیم.

رئیس پلیس راه استان قزوین تصریح کرد: هم‌اکنون باتوجه به تابش نور خورشید در جاده‌های استان همه محورها باز است و مشکلی در عبور و مرور مشاهده نمی‌شود.

این مسؤول انتظامی اضافه کرد: از شب گذشته تاکنون حادثه منجر به فوت نیز در محورهای مواصلاتی استان قزوین گزارش نشده و همه نیروهای امدادی برای بازگشایی راه‌ها تلاش خود را به کار بسته‌اند.

بیگلری عنوان کرد: از شب گذشته با نمک‌پاشی و فعالیت‌های انجام شده و همچنین همکاری خوب مردم توانستیم مدیریت خوبی در بازگشایی مسیرها داشته باشیم.

وی بر تجهیز کامل پیش از سفر در زمستان از جمله اطمینان از وجود سوخت کافی و لوازم مورد نیاز از جمله زنجیر چرخ تأکید کرد و ادامه داد: رسانه‌ها نیز در این حوزه نقش مهمی دارند و می‌توانند در کمک به گسترش فرهنگ در این حوزه مؤثر باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار