مدیرکل هواشناسی قزوین خبر داد
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: ظهر روز دوشنبه با خروج توده بارشی هوا از این استان کاهش دمای هوا همراه با یخبندان محسوس است.
کد خبر: ۳۶۸۹۹۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: با توجه به ورود توده بارشی هوا به استان قزوین، وضعیت هوای این استان تا روز دوشنبه همراه با بارش برف بوده و بیشترین بارش برف را در مناطق کوهستانی است.

وی افزود: ظهر روز دوشنبه با خروج توده بارشی هوا از استان قزوین کاهش دمای هوا در این استان همراه با یخبندان محسوس است و در گردنه کوهین علاوه بر بارش برف همراه با مه غلیظ، محدودیت دید برای رانندگان ایجاد می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: وضعیت جاده‌های مواصلاتی این استان هم به دلیل بارش برف با لغزندگی و کندی عبور و مرور همراه است و رعایت اصول ایمنی و به همراه داشتن زنجیرچرخ به مسافران توصیه می‌شود.

بهارونداحمدی یادآور شد: اداره‌کل هواشناسی استان قزوین اطلاع‌رسانی و هشدار‌های لازم را با دستگاه‌هالی ذیربط به عموم اعلام کرده و در خصوص وضعیت بارندگی با راهداری و پلیس راه هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

این مسؤول در خصوص لغزندگی سطح جاده به دلیل کاهش دمای هوا عنوان کرد: ظهر روز دوشنبه هفته جاری با پایان یافتن بارش برف در استان قزوین، شاهد یخبندان شدن خیابان‌ها و جاده‌ها هستیم که می‌طلبد شهروندان علاوه بر رعایت مسائل ایمنی در رانندگی و پیاده‌رو‌ها در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی کنند.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: گردنه کوهین علاوه بر بارش برف با محدودیت دید و مه غلیظ همراه است و به تمام همشهریان توصیه می‌کنیم که اگر قصد مسافرت به خارج از این استان را دارند، با امکانات و تجهیزات ایمنی سفر کرده و وسایل گرمایشی خودرو خود را قبل از سفر بازدید کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار