مدیرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين خبر داد
مدیرعامل سازمان آرامستان‎هاي شهرداري قزوين گفت: همایش توجیهی مسافران تنها برای مبلغان و روحانیون با همکاری شهرداری قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین، اصغر الهیاری گفت: همایش توجیهی مسافران تنها برای مبلغان و روحانیون با همکاری شهرداری قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش توجیهی مسافران تنها 10 بهمن ماه جاری در سالن تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار می‌شود که 250 نفر از مبلغان و روحانیون این استان در این همایش حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین با اشاره به اینکه این همایش به منظور استفاده از ظرفیت‌های این مبلغان و روحانیون در مواقع بحرانی و حوادث غیرمترقبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در این همایش مسعود نصرتی، شهردار قزوین، حجت‌الاسلام نعمت‌اللهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان و رضا گروسی مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین و تعدادی از اساتید حوزوی به سخنرانی می‌پردازند.

الهیاری با اشاره به اهداف برگزاری این همایش مطرح کرد: در این همایش موارد آموزشی در زمینه تغسیل، تکفین و تدفین در مواقع بحرانی مورد توجه اساتید قرار می‌گیرد و موضوعات توجیهی و آموزشی در این زمینه ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغان و روحانیون شرکت‌کننده در این همایش در زمان بحران به‌کار گرفته می‌شوند و تا در این زمان بحرانی برای تسلی خاطر بازماندگان تلاش کنند.

مدیرعامل سازمان آرامستان‎های شهرداری قزوین خاطر نشان کرد: این همایش با همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، اداره‌کل مدیریت بحران استان قزوین و شهرداری قزوین برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار