رئیس اداره صنعت آبیک خبر داد
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک از ایجاد اشتغال برای 2 هزار و 500 نفر طی 10 ماه امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، مرتضی نعمتی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر شهرستان آبیک که بعد از ظهر امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طی 10 ماه امسال 2 هزار و 500 اشتغال در شهرستان آبیک ایجاد شده که اسناد آن در بیمه تأمین اجتماعی موجود بوده و در سامانه رصد راستی‌آزمایی شده است.

وی افزود: بعضی اوقات از تریبون‌ها و رسانه‌ها شنیده می‌شود که اقدامات در زمینه اشتغال بی‌اثر بوده که صحیح نیست و اطلاع‌رسانی دقیق باید صورت گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک ادامه داد: وظیفه مسؤولان خدمت‌رسانی به مردم است که انتظار می‌رود این مهم به طور صحیح و منصفانه انعکاس داده شود.

نعمتی اضافه کرد: به مناسبت دهه فجر 6 پروژه در شهرک صنعتی کاسپین یک افتتاح می‌شود.

* تعویض پرچم گلزارهای شهدا در دهه فجر

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: به مناسبت دهه فجر پرچم گلزارهای شهدای روستاها و شهرهای این شهرستان تعویض می‌شود.

حسن نظافتی افزود: در روز پنج‌شنبه 14 بهمن ماه همزمان با سراسر کشور، گلزار شهدای شهرستان آبیک گلباران و عطرافشانی می‌شود.

به گزارش فارس، در این جلسه از افتتاح سه تعاونی در دهه فجر اشاره شد و از سوی غلامرضا شجاعی سرپرست شهرداری آبیک تأکید شد که یادواره شهدا نباید تحت‌الشعاع دیگر برنامه‌های دهه فجر قرار گیرد بلکه باید با نگاه ویژه این مراسم اطلاع‌رسانی و با حضور حداکثری مردم و مسؤولان برگزار شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار