معاون راهداری استان قزوین:
معاون اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین گفت: به دلیل بارش برف درمحورهای مواصلاتی استان تردد در مسیر قزوین به بهرام آباد در محور الموت با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جواد حق لطفی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت راه های استان قزوین گفت: بارش برف در گردنه های آوج واقع در محور قزوین به همدان، گردنه کوهین واقع در محور قزوین به رشت بارش برف ادامه دارد.

حق لطفی بیان کرد: همچنین گردنه هجیب واقع در محور بوئین زهرا به ساوه، محور قسطین لار واقع در محور قزوین به الموت، محور طالقان واقع در مسیر آبیک به طالقان بارش برف ادامه دارد و تردد در این محورها بطور عادی در جریان است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: در محور قزوین به رشت به دلیل بارش برف و کولاک توصیه می کنیم تردد با احتیاط صورت گیرد.

حق لطفی اضافه کرد: در محور بهرام آباد در مسیر الموت به علت بارش برف و کولاک تردد خودروها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

به گفته حق لطفی در دیگر محورهای استان نیز بارش باران ادامه دارد و تردد با احتیاط در آنها جریان دارد.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین یادآورشد: همچنین در عملیات راهداری از روز گذشته تاکنون ۱۳۰۰ تن ماسه و نمک در محورهای مواصلاتی استان استفاده شده است.

حق لطفی همچنین اضافه کرد: تردد در محورهای قزوین_رشت (محدوده گردنه شهر کوهین) فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

به گزارش پلیس راه استان قزوین، ترافیک در محورهای رشت-قزوین، زنجان- قزوین، قزوین - کرج، قزوین به سمت همدان نیمه سنگین و روان است.

همچنین ریزش برف در گردنه‌های قسطین لار در الموت، گردنه هجیب و کوهین ادامه دارد و هیچ مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد.

از تمامی رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان را دارند درخواست می شود ضمن همراه داشتن لباس گرم وامکانات زمستانی و مواد غذایی با احتیاط رانندگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار