با خروج سامانه بارشی
مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از صبح فردا یکشنبه دهم بهمن ماه سال جاری همزمان با خروج سامانه بارشی کاهش دما در شهر قزوین پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، آرش بهارونداحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: با توجه به استقرار سامانه بارشی در این استان تا صبح فردا دهم بهمن ماه سال جاری بارش‌ها ادامه دارد.

وی افزود: برای امروز پدیده مه، بارش برف و گاهی وزش باد نسبتاً شدید برای شهر قزوین پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: از صبح فردا یکشنبه دهم بهمن ماه سال جاری همزمان با خروج سامانه بارشی کاهش دما در شهر قزوین پیش‌بینی می‌شود.

بهارونداحمدی تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در مناطق دشت استان قزوین بارش به صورت برف و باران بوده و در دامنه‌ها و مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال پدیده کولاک پیش‌بینی می‌شود.

این مسؤول با اشاره به کمینه و بیشینه هوای استان قزوین خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته شهر کوهین با منفی 6 درجه سانتی‌گراد سردترین منطقه و رازمیان با مثبت 6 درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین منطقه این استان بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین با بیان اینکه هوای این استان در 24 ساعت گذشته بین صفر و مثبت سه درجه سانتی‌گراد نوسان داشته است، یادآور شد: برای امروز هوای استان قزوین بین منفی پنج درجه و مثبت پنج درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار