رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ به مناسبت دهه مبارکه فجر خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ به مناسبت دهه مبارکه فجر خبر داد و اظهار داشت: این دوره از مسابقات در چهار رده سنی برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در بخش آقایان در سالن تختی با حضور شهرستان‌های آبیک، تاکستان، قزوین، بویین‌زهرا، زیبا‌شهر، محمد‌آباد و بیدستان با حضور 158 نفر از ورزشکاران، مسؤولان و اعضا شورای شهر برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: در مسابقات استانی کیک‌بوکسینگ در نهایت تیم‌های قزوین، تاکستان، آبیک مقام اول تا سوم تیمی را کسب کردند و نفرات اول و دوم به اردوی تیم منتخب این استان دعوت می‌شوند.

هادی‌چگینی یادآور شد: سرمربیگری این اردو را استاد وحید مکاریان رئیس انجمن کیک‌بوکسینگ هیأت ورزش‌های رزمی استان قزوین بر عهده دارد.

گفتنی است، فرج‌الله فصیحی‌رامندی رئیس شورای شهر قزوین، احد چگینی، علی صادقی‌نیارکی، محمدرضا صدیقی اعضای شورای این شهر، ابوالفضل ذوالقدر مدیر‌عامل سازمان آتش‌نشانی، محسن جواهری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قزوین و مهدی عبدالزاقی مشاور عالی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار