رئیس سازمان جهاد کشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 63 طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی‌اکبر متقی‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر 63 طرح عمرانی، تولیدی و کشاورزی در این استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برای اجرای این طرح‌ها که شامل 49 طرح آب و خاک‌، 6 طرح دام و طیور‌، چهار طرح باغبانی، سه طرح صنایع کشاورزی و یک طرح تعاون روستایی بوده افزون بر 218 میلیارد و 66 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین عنوان کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های یادشده ضمن بهره‌مندی 181 خانوار روستایی از خدمات زیربنایی، زمینه اشتغال 175 نفر به طور مستقیم و 107 نفر هم به صورت غیرمستقیم در منطقه فراهم شد.

متقی‌فرد اضافه کرد: افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های تولیدی و کشاورزی شهرستانی، برگزاری مراسم جشن انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقات فرهنگی از مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار