به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر هشت پروژه راهسازی راه روستایی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، مسعود حق‌لطفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: افتتاح دو هزار واحد مسکن مهر به طور همزمان در استان قزوین از جمله این پروژه‌ها است که با هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و پنج میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی با اشاره به تعداد این واحدها در بخش‌های مختلف استان قزوین افزود: در برنامه افتتاح این دوره مسکن مهر، 96 واحد در شهرستان تاکستان، 48 واحد در شهرستان آبیک و یک هزار و 856 واحد هم در شهرستان محمدیه واقع شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اضافه کرد: با افتتاح این واحدها، تعداد کل واحدهای بهره‌برداری شده مسکن مهر در این استان شامل واحدهای مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر و شهرهای زیر 25 هزار نفر و همچنین ساختمان‌هایی که از تسهیلات مهر در بافت فرسوده استفاده کرده‌اند به بیش از 51 هزار و 700 واحد می‌رسد.

دبیر شورای مسکن استان قزوین یادآور شد: واحدهای باقی مانده هم تا پایان سال جاری و در اوایل سال آینده تکمیل شده و تحویل متقاضیان می‌شود.

حق‌لطفی در خصوص پروژه دیگر قابل افتتاح در حوزه راه و شهرسازی گفت: افتتاح ساختمان سازمان برنامه و بودجه یکی دیگر از پروژه‌های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر است که با 6 هزار و 200 متر مربع زیر بنا و هزینه‌ای در حدود 140 میلیارد ریال توسط مدیریت فنی و اجرایی این اداره‌کل احداث شده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه در احداث این ساختمان از طراحی و امکانات مناسبی استفاده شده افزود: ساختمان سازمان برنامه و بودجه استان قزوین بزرگ‌ترین پروژه دولتی احداث شده در استان با بهره‌گیری از ظرفیت درونی کارشناسان و مدیران راه و شهرسازی و پیمانکاران بومی قزوین است.

رئیس شورای حمل و نقل استان قزوین با بیان اینکه مرمت، بهسازی و ارتقای کیفیت راه‌های روستایی از جمله برنامه‌های همیشگی راه و شهرسازی بوده و پیگیری برای تخصیص اعتبارات به این حوزه همواره در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر هشت پروژه راهسازی راه روستایی در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

حق‌لطفی با بیان اینکه طول پروژه‌های انجام شده در حوزه راه‌های روستایی 28 کیلومتر است، اضافه کرد: هزینه صرف شده برای انجام این پروژه‌ها، بالغ بر 55 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین مطرح کرد: احداث راه‌های روستایی شامل انجام عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در مناطق قزوین، الموت غربی، بویین‌زهرا، تاکستان و دشتابی صورت گرفته است.

حق‌لطفی خاطرنشان کرد: با توجه به گستردگی حوزه‌های خدمت‌رسانی راه و شهرسازی در استان قزوین، بی‌گمان با تخصیص اعتبارات مناسب و به موقع شاهد اقدامات بزرگ‌تر و مؤثرتری هم در حوزه افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌ها هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار