معاون راهداری قزوین:
معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان قزوین با بیان اینکه بارش‌های زمستانی از بامداد امروز در این استان آغاز شده است، گفت: موج جدید بارش‌های زمستانی ادامه دارد.
کد خبر: ۳۶۸۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، جواد حق‌لطفی امروز در گفت‌و‌گو با خبر‌نگار فارس در قزوین با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوای استان قزوین اظهار داشت: در گردنه‌های آوج در محور قزوین به سمت همدان و گردنه کوهین در محور قزوین به سمت رشت بارش برف ادامه دارد.

وی افزود: بخش دیگری از بارندگی‌ها هم در محور هجیب در محور بویین‌زهرا به سمت ساوه و آزادراه قزوین-کرج ادامه دارد که از رانندگان درخواست می‌شود برای تردد در این محورها نکات رانندگی و سفر را رعایت کنند.

معاون راهداری اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای و راهداری استان قزوین با اشاره به بارش برف در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها ادامه داد: در برخی از محورهای این استان همچون گردنه‌های قسطین‌لار در محور قزوین-الموت و بهرام‌آباد واقع در محور قزوین- بهرام آباد، طالقان واقع در محور آبیک-طالقان بارش برف و حرکت خودروها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

حق‌لطفی عنوان کرد: از رانندگان تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات راهنمایی و رانندگی و با در نظر گرفتن شرایط جوی استان قزوین در تردد از محورهای بارش برف سنگین از تجهیزات زمستانی ویژه استفاده کنند.

این مسؤول یادآور شد: نیروهای راهداری با مستقر شدن در محورهای یاد شده خدمات لازم را به مسافران و گردشگران ارائه می‌دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار