رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم گفت:‌ مراسم پایانی جشنواره استعدادیابی با برنامه‌ریزی حوزه معاونت امور ورزش و همکاری و مشارکت هیئت‌های ورزشی و اداره کل آموزش‌وپرورش در روزهای پایانی بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۶۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۲ 26 January 2017
به گزارش تابناک قم،‌ حمید نریمان در حاشیه برگزاری برنامه استعدادیابی هیئت انجمن‌های ورزشی در رشته سپک تاکرا اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی به‌عمل‌آمده در حوزه معاونت توسعه امور ورزش بر آن هستیم تا ضمن  فراخوانی که توسط هیئت‌های جودو، تکواندو، شطرنج، انجمن‌های ورزشی و تیر و کمان به انجام رسیده این طرح بزرگ را اجرایی کنیم.

وی با طرح این مطلب که طرح استعدادیابی رده‌های سنی 9 تا 15 سال به انجام خواهد رسید بیان کرد: از چند روز گذشته به‌طور عملی  طرح استعدادیابی رشته‌های جودو و سپک تاکرا آغازشده است و دیگر هیئت‌های عضو ستاد جشنواره نیز با برنامه‌ریزی که انجام داده‌اند خود را آماده اجرای طرح کرده‌اند.

به گفته وی، اداره کل ورزش و جوانان استان قم با یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع در حال اجرای طرح بزرگ استعدایدابی ورزشی در رشته‌های ورزشی است که از سوی معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت تعیین شده  و مراسم پایانی این جشنواره 27 لغایت 29 بهمن‌ماه طی یک ویژه برنامه برگزار خواهد شد.

رئیس گروه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در کنار این برنامه که با مشارکت و محوریت هیئت‌های تعیین شده از سوی وزرات برگزار خواهد شد در تلاش هستیم تا طرح عمومی استعدادیابی در رده سنی پایه و با همکاری اداره کل آموزش‌وپرورش استان اجرا شود تا از نتایج کلی آن‌همه رشته‌های ورزشی استان بهره‌مند گردند.

نریمان عنوان کرد:‌ مراسم پایانی جشنواره استعدادیابی با برنامه‌ریزی حوزه معاونت امور ورزش و همکاری و مشارکت هیئت‌های ورزشی و اداره کل آموزش‌وپرورش در روزهای پایانی بهمن‌ماه جاری برگزار خواهد شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار