مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: بیشتر پرونده های رسیدگی شده این اداره کل در زمینه قاچاق مربوط به پوشاک و البسه بوده است.
کد خبر: ۳۶۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان قزوین محمود احمدی در نشست اتحادیه صنف پوشاک استان که با حضور بیش از 500 تن از اعضای این صنف برگزار شد، افزود: اصناف در همه عرصه های انقلاب و نظام حضوری چشمگیر داشته اند و باتوجه به قرار گرفتن در آستانه پایان سال و فرا رسیدن شب عید، باید حال اقشار ضعیف را در این ایام رعایت کنیم.
وی از متصدیان واحدهای صنفی خواست رعایت حقوق مصرف کننده را در اولویت کاری خود قرار داده و با رعایت قوانین صنفی از هرگونه سو استفاده برخی صنوف متخلف جلوگیری کنند.
احمدی ادامه داد: باتوجه به اینکه الگوبرداری رفتاری و فرهنگسازی جامعه از حوزه پوشاک شروع می شود، لازم است فعالان این حوزه از الگوها و مدل های ایرانی اسلامی استفاده کنند تا شاهد اشاعه سبک های بیگانه نباشیم و به تبع آن از به انحراف کشیدن جوانان در این حوزه جلوگیری کنیم.
وی افزود: باتوجه به اینکه کالای قاچاق لطمه های سنگینی به حوزه اقتصاد و اشتغال کشور وارد می کند، ضروری است در این زمینه نیز واحدهای صنفی پوشاک به سمت کالاهای ایرانی رفته و با عرضه کالای با کیفیت،عرصه را بر قاچاقچیان پوشاک تنگ کنند.
این مسئول یادآور شد: تعزیرات حکومتی نه در مقابل، بلکه در کنار صنوف منصف قرار دارد و در جهت برخورد با اندک متخلفانی که رعایت حقوق مردم را نمی کوتاه نخواهد آمد.
احمدی اظهار امیدواری کرد قزوین به عنوان یکی از شهرهای الگو برای کشور در زمینه رعایت حقوق مصرف کننده و عرضه کننده پوشاک اسلامی مطرح باشد.
اداره کل تعزیرات حکومتی قزوین علاوه به رتبه برتر کشور در ارزیابی عملکرد سالانه طی 2 سال اخیر در زمینه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع نیز به عنوان دستگاه برتر استان معرفی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار