رئیس شورای اسلامی شهر قزوین:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: بودجه 96 شهرداری باید براساس برنامه دوم 5 ساله توسعه باشد تا بتوانیم در رفع مشکلات شهری موفق باشیم.
کد خبر: ۳۶۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فرج‌اله فصیحی‌رامندی در جلسه ظهر امروز شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، گفت: باید شهرداری بودجه پیشنهادی سال 96 را همراه برنامه پنجم به شورای اسلامی شهر قزوین ارایه می‌کرد تا شورا بودجه را با انطباق به برنامه، بررسی می‌کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه موضوع فوق محقق نشده است نمی‌توان فهمید که چقدر بودجه با برنامه دوم 5 ساله توسعه تطبیق دارد به همین دلیل شهرداری باید برنامه یاد شده را به شورای اسلامی شهر قزوین تقدیم کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: بودجه 96 شهرداری باید براساس برنامه دوم 5 ساله توسعه توسعه باشد تا بتوانیم در توسعه و رفع مشکلات شهری موفق باشیم.

در ادامه این جلسه، حسین غیاثوند بیان کرد: برنامه 5 ساله شهرداری سند چشم‌انداز است که برای شهر قزوین تعریف شده و باید هر ساله یک و پنجم آن اجرایی شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: در بودجه 96 باید اتمام پروژه‌های نیمه تمام در دستور کار قرار بگیرد تا بتوانیم این طرح‌ها را به پایان برسانیم و شهروندان قزوینی از امکانات آن برخوردار شوند.

این مسوول یادآور شد: باید در جلسه‌هایی برنامه 5 ساله و سیاست‌های بودجه سال 96 شهرداری را با یکدیگر تطبیق بدهیم تا بدانیم چقدر برنامه با بودجه همخوانی دارد.

وی با اشاره به نحوه بررسی بودجه پیشنهادی سال 96 شهرداری قزوین اظهار کرد: این بودجه را می‌توانیم با تشکیل سه کمیسیون مانند عمران، شهرسازی، ترافیک، کمیسیون فرهنگی و خدمات شهری و کمیسیون اداری، مالی و حقوقی مورد بررسی قرار دهیم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: کدهایی که در بودجه اضافه یا کم می‌شود آنها را در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار بدهیم تا به نتایج بهتری دست یابیم.

وی ابراز کرد: با بررسی بودجه در کمیسیون تخصصی توسط کارشناسان که چندین سال سابقه عضو شورا بودن را دارند، می‌تواند موثر در بهبود توسعه شهری باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار