تجربیات کارشناسان آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین در قالب یک کارگاه آموزشی به همکاران شاغل در آزمایشگاههای 5 استان منتقل شد.
کد خبر: ۳۶۶۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، رئیس آزمایشگاه مرجع کنترل کیفی مواد غذایی با منشاء دامی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: آزمایشگاه مرجع دامپزشکی قزوین یکی از آزمایشگاههای مطرح و همکار سازمان دامپزشکی کشور است که کارشناسان آن با هماهنگی مسئولین ذیربط نسب به آموزش و انتقال تجربیات به کارشناسان سایر استانها اقدام می نمایند.
دکتر علی رضایی اظهار داشت: در همین راستا همکاران شاغل در آزمایشگاه 5 استان  به منظور کسب تجربیات در خصوص آنالیز مواد غذایی، تقلبات، مباحث مرتبط با باقیمانده های دارویی و همچنین کسب اطلاعات در مورد سازه آزمایشگاه طی هفته جاری به استان قزوین مراجعه نمودند که اطلاعات مورد نیاز در حد معلومات و دانش همکاران در اختیار ایشان قرار گرفت.
 
معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان
با صدور حکمی از سوی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین دکتر محمد رضا آذربایجانی به ریاست اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین صبح امروز چهارشنبه مورخ 6/11/95 مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان در محل سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار و ضمن تقدیر از زحمات مهندس محمد جلیلوند در طی مدت سرپرستی اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان ، دکتر محمد رضا آذربایجانی که پیش از این سابقه فعالیت در بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی تاکستان را داشت به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان منصوب شد.
سیاوش طاهرخانی فرماندار تاکستان در این جلسه از اقدامات دامپزشکی در راستای کنترل بیماریهای دام و طیور در سطح منطقه و تعامل دامپزشکی با مجموعه فرمانداری تقدیر کرد و خواستار تداوم این همکاریها شد و حمایت خود را از اقدامات پیشگیرانه دامپزشکی در کنترل بیماریها  اعلام کرد.
دکتر سید بهمن نقیبی مدیر کل دامپزشکی استان قزوین نیز ضمن ابراز رضایت از عملکرد دامپزشکی شهرستان تاکستان  تصریح کرد: جابجایی مدیران جز لاینفک سیستم اداری است و امیدواریم با ترکیب جدید مدیریتی در اداره دامپزشکی شهرستان تاکستان خدمات رسانی به بهره برداران همچون گذشته به نحو مطلوب انجام شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار