با حضور مسؤولان استانی
مرکز بهداشت شماره 3 با حضور مسؤولان استانی و شهری در شهر اقبالیه افتاح شد.
کد خبر: ۳۶۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 24 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، مرکز بهداشت شماره 3 صبح امروز با حضور رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان، شهردار و اعضای شورای اسلامی و مسؤولان شهر اقبالیه صبح امروز در منطقه آزادگان این شهر افتتاح شد.

محمد پیری شهردار اقبالیه در این مراسم اظهار داشت: باید خدمات‌رسانی به‌گونه‌ای باشد که منافع مردم در نظر گرفته شود.

وی افزود: مسئله بهداشت و درمان، یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور بوده که همواره از ابتدای انقلاب بر آن تأکید شده تا اینکه دولت در این زمینه خدمات خوبی را ارائه کرده است.

شهردار اقبالیه با اشاره به اهمیت بخش سلامت عنوان کرد: اهمیت به بخش سلامت و درمان، آسایش و آرامش مردم را به همراه دارد و این امر نشان‌دهنده این موضوع بوده که سلامت مردم جامعه جزء اولویت‌های نخست مسؤولان استانی و شهری است.

پیری با اشاره به اهمیت بهداشت و سلامت در زندگی مردم جامعه تصریح کرد: مسؤولان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری باید توجه ویژه به سلامت مردم داشته باشند.

وی سعادت دنیا و آخرت را در خدمات‌رسانی خالصانه به مردم دانست و یادآور شد: خدمت به مردم وظیفه مسؤولان بوده و مسؤولان با تلاش و برنامه‌ریزی دقیق در زمینه وظیفه خود نشان دهند که به صورت عملی در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام بر می‌دارند.

شهردار اقبالیه با قدردانی از زحمات مرکز شهید بلندیان شهرستان قزوین از طرح تحول نظام سلامت به عنوان انقلابی بزرگ یاد کرد و گفت: دولت یازدهم در موضوع اجرای این طرح بسیار موفق عمل کرده که اجرای طرح تحول نظام سلامت در اجرای عدالت اجتماعی در حوزه بهداشت و درمان به‌شمار می‌رود.

پیری مطرح کرد: اصل پیشگیری، اصلی بوده که در بهداشت و درمان مقدم بر درمان است و با افتتاح مرکز بهداشت در شهر اقبالیه ضمن تحول در نظام سلامت و بهداشت، این اصل مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار